Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: firefox xungo

Beans
    36
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

firefox xungo

salut!
    tinc un Ubuntu lucid linx, ahir vespre em va avisar de que calia posar actualitzacions. Un cop fet, el Firefox no va bé. He perdut les dades que guardava de les pàgines habituals i les contrassenyes de algunes. Sabeu si es pot arreglar?
    Moltes gràcies.
    Jesús

Beans
    2,074
    Distro
    Ubuntu 17.04 Zesty Zapus

Re: firefox xungo

És estrany, normalment no es perden dades del firefox a les actualitzacions.

Tens còpia de seguretat? El firefox desa totes les seves configuracions a una carpeta que es diu ".mozilla" (amb el punt endavant, cosa que la fa invisible al navegador de fitxers, per veure-la pots fer Control-H). Si tens còpia de seguretat podries restablir aquesta carpeta i en principi s'haurien de restablir totes les teves configuracions i favorits del firefox.

Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

has sentit parlar d'una extensió que es diu Xmarks...va de conya...
    Ubuntu User number 14908

Beans
    2,074
    Distro
    Ubuntu 17.04 Zesty Zapus

Pensava que Xmarks ja no estava suportada (a mi em va arribar un missatge fa dos anys o així que l'empresa que la portava ja no li donaria més suport).

El Sync del propi Firefox ha millorat de totes maneres molt i ara et permet mantenir totes les configuracions sincronitzades i serveix de còpia de seguretat per als favorits i les claus.

Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Hi va haver un temps que Xmarks no tenia suport, i la volien treure de circul-lació, però s'ho van pensar i als pocs mesos ja ho van deixar córrer i novament la van "activar"

Salut
    Ubuntu User number 14908

Beans
    36
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Salut gent!
    Ho sento molt però sóc molt inhàbil amb aquestes coses. No tinc còpia de seguretat -almenys que jo sàpiga!-, he estat incapaç de trobar la carpeta .mozilla, m'agradaria saber com fer una còpia de seguretat, i com utilitzar-la, el firefox no va bé,-les "adreces d'interès" surten, però el firefox o no hi va o quan les obre (com ara el correu yahoo,)no acaben de funcionar-, a la barra de direccions, no hi surt res escrit. En fi, he hagut d'utilitzar el google chrome per poder navegar.
    Haig de baixar-me un firefox nou, es pot arreglar, o què puc fer?
    Moltes gràcies i disculpeu la meva ignorància! ...és el que hi ha.
    Jesús

Beans
    2,074
    Distro
    Ubuntu 17.04 Zesty Zapus

Com deia la carpeta ".mozilla" en principi està oculta (perquè el nom comença amb un punt), pero si obres el navegador de fitxers a la teva carpeta d'inici, i fas Control-H, hauries de veure tots els fitxers i carpetes ocultes, entre d'altres aquesta.

Per veure si alguna configuració està causant el que veus podries crear un nou perfil per a Firefox i veure si amb aquest nou perfil tot torna a la normalitat.

Per crear un nou perfil pots fer la combinació de teclat ALT-F2 i escriure

Code:
    firefox -P
    Aquí veuràs un assistent per crear el nou perfil. No esborris l'antic perfil (no sé si posa "default" o alguna altra cosa) perquè aquí tens tots els teus favorits i claus. Simplement es per veure si amb el nou perfil Firefox torna a la normalitat i després s'haurien de recuperar els favorits i claus.

Una altra possibilitat és que hi hagi alguna extensió que no sigui compatible amb l'actualització de Firefox i estigui causant el que veus.

Si tens extensions habilitades (ho pots veure a Eines -> Extensions) jo les deshabilitaria totes i començaria habilitant una per una a veure si hi ha alguna que causi el problema que veus.

Beans
    36
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

salut!
    noi, està clar que això no està fet per mi. Per molts control h que he fet, no he aconseguit veure la carpeta .mozilla.
    Seguint les instruccions he creat un perfil nou, a més del default. Però va igual de malament que l'altre.
    He intentat deshabilitar les extensions. A Eines, no hi ha res que digui extensions. He pensat que potser vols dir Complements. He clicat complements i la bèstia es queda "pensant" però no s'obre res. Total, que l'únic "deshabilitat" sóc jo!
    Si se us acut quelcom més que pugui intentar, no quedeu!
    Gràcies per tot!
    Jesús

Beans
    599
    Distro
    Ubuntu Development Release

És Ubuntu o Kubuntu?
    SI tens un Kubuntu és CTRL + .
    (Control + el punt)
    T’adones amic? Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s’escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s’escriga o es pense
    Ovidi Montllor
    Usuari GNU/Linux #500768

Beans
    36
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Red face Re: firefox xungo

Doncs malgrat la vostra ajuda he estat incapaç de tornar la normalitat al Firefox. I he hagut de navegar amb Chrome.
    ...fins avui!! En el gestor d'actualitzacions, ha aparegut una nova entrega, en la qual hi havia quelcom de Firefox. Les he baixat i instal·lat, i el Firefox s'ha reparat i no he perdut absolutament res. Tot torna a funcionar!
    Gràcies a tots!
    Jesús

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks