Results 1 to 3 of 3

Thread: Espais de treball en escriptori clàssic

Beans
    76

Espais de treball en escriptori clàssic

Hola,
    Tinc la versió 11.10 de l'Ubuntu però amb l'escriptori Gnome clàssic. Com que en aquest entorn ja puc minimitzar i tenir visibles a la barra de tasques (fixa) les aplicacions o arxius oberts, em pregunto per a què serveix la possibilitat de moure's per quatre espais de treball (que són els quatre rectangles que apareixen a la dreta de la barra de tasques).

Beans
    64
    Distro
    Ubuntu 16.04 Xenial Xerus

Re: Espais de treball en escriptori clàssic

Hola,
    A la feina em fan fer servir Windows, una de les coses que trobo mes a faltar son precisament els escriptoris, on puc posar una aplicació a cadascun d'ells sense que es trepitgin. Per exemple firefox en un, a pantalla complerta i a un altre Transmission.
    Jo faig servir unity, però cuan feia servir gnome em passaba el mateix.
    Tot son gustos !.
    Salut

ffp

Beans
    76

Re: Espais de treball en escriptori clàssic

Ah, és clar, ara t'he entès. Jo em creia que tenint les aplicacions obertes minimitzades a la barra de tasques ja ho tenia tot a la vista i gaudia d'una bona llibertat de moviments. En el que no havia caigut, però, és en el fet que es trepitgen, és a dir, que quan treballa una no treballen les altres. Elemental! Amb la pluralitat d'escriptoris pots tenir almenys quatre espais de treball fent feina simultàniament. Genial.
    Gràcies

Bookmarks