PDA

View Full Version : nokia 6288 i usb

t0n3t
September 18th, 2007, 03:00 AM
Hola a tothom! Sóc nou per aquí. Tot i que sóc usuari de sistemes unix de fa temps, com a estació de treball amb entorn gràfic potser farà un parell d'anyets, només. Feia anar fins fa poc una Ubuntu 6.06 que havia aconseguit que anés tot molt finet, però el disc dur va dir prou i ara ja he passat a la Feisty.

Tinc un parell de problemes, l'un amb el K3b que es nega a gravar-me DVD's (que ja faré l'oportuna consulta si no me'n surto), i l'altre afecta a la connexió per USB del meu mòbil (nokia 6288). Pel que he vist pels fòrums, llistes, etc. es un tema sense sol·lució ara per ara, però voldria saber si algú s'ha trobat amb algun problema similar... es tracta, simplement, de que a l'endollar el mòbil i dir-li que funcioni com a unitat USB, detecta la tarja de memòria, pots copiar el que vulguis a la tarja, però quan intentes copiar alguna cosa del telefon cap a l'ordinador, comença a copiar uns quants Kb's, poquets, i es penja. Quan desconnectes el cable, recuperes el control de tot plegat, perque es queda ben fregit.

El més curiós es que amb la 6.06 em funcionava de maravella, i ara, res de res. :-?

salut!

orestesmas
September 18th, 2007, 10:28 AM
Jo també tinc aquest Nokia, però no he arribat mai a provar la connexió USB. Les transferències les faig per bluetooth o bé trec la tarja SD i la poso al lector de targetes del PC. Sense problemes en aquests casos.

Ara que ho has dit, ho provaré a veure què tal.