PDA

View Full Version : k3b i fitxers ocults

muleta
August 23rd, 2007, 09:29 PM
Què he de fer perque el k3b vegi els fitxers ocults que jo només puc veure amb ctrl+h?.

No li puc indicar en quin directori guarda l'amule les películes que ha de gravar perque no troba l'amule.

És curiós que no fa la funció d'esborrar DVDs, només CDs.

papapep
August 23rd, 2007, 09:41 PM
Què he de fer perque el k3b vegi els fitxers ocults que jo només puc veure amb ctrl+h?.

De veritat, fots unes preguntes que em deixes ben distret... :-D

A veure, i perquè punyetes el K3B ha de veure fitxers ocults??? Hi ha dues opcions, o són fitxers de configuració o temporals (descàrregues inacabades). I dubto que en cap dels dos casos sigui els que pretens gravar.

No li puc indicar en quin directori guarda l'amule les películes que ha de gravar perque no troba l'amule.

..deus voler dir que no "troba" el directori on l'Amule desa les descàrregues, oi??

Dubto que sigui un directori ocult. En tot cas, sempre el pots modificar a la configuració de l'Amule per fer-ho més fàcil tot. Però vaja, crec que se't deu escapar alguna cosa. Si ens expliques com ho tens configurat tot plegat potser ens fem una idea de què et passa.

És curiós que no fa la funció d'esborrar DVDs, només CDs.

Sobre això, ni flowers.

muleta
August 23rd, 2007, 10:00 PM
El programa .Amule és un fitxer ocult.

Si escric el directori fins a la seva carpeta Incoming, el programa es perd pel camí i no em permet triar les películes que vull gravar, que ja estan completades, tot i que continua mantenint-les ocultes.

Què vols que t'hi digui si han dissenyat aquest programa perque estigui ocult?. Jo ho trobo absurd i penso que em dificulta el treball.

patrickfromspain
August 23rd, 2007, 10:01 PM
si papapep, l'emule, per defecte, guarda les pelis a /home/usuari/.aMule/Incoming.. curios.

Muleta, al k3b, hi has de veure una barra de direccions.. alla posa-hi aixo: ~/.aMule/Incoming i veuras el arxius.

De totes formes, et recomano canvia el teu incoming de lloc, a una carpeta no ocula, per exmple /home/usuari/emule-incoming o alguna cosa aixi..

Sobre els DVD.. eines -> Formata DVD RW es per esborrar-los..

salut!

muleta
August 23rd, 2007, 10:15 PM
A veure, Patrickfromspain,

El formatat que fa no esborra rés, ja ho he probat i encara tinc els mateixos fitxers que tenia en el DVD-RW.

Els he de formatar en un altre programa que sí que esborra. :confused:

Si canvio l'Incoming de lloc, què serà dels pobres amulers que n'estan descarregant coses?. En puc fer còpia però seran 50 Gb més d'espai ocupat. No trobo l'amule tan flexible com l'emule que em permetia triar quins fitxers compartir i li podia indicar un directori.

papapep
August 23rd, 2007, 10:17 PM
Ups!!! És veritat. Si ho sabia!! Però com que el primer que vaig fer va ser canviar el directori de descàrregues, i ja no ho recordava, he anat a pinyó :-\" i l'he espifiada ...

O sigui Muleta, que és un "problema" molt fàcil de solventar, símplement mous el que hi tinguis al directori visible que et faci el pes (normalment el directori aquest hauria d'estar dins el teu /home) que sigui "visible" i modifiques l'Amule per a que hi apunti. :-)

muleta
August 23rd, 2007, 10:27 PM
Això rai... Ja he desviat les descàrregues cap a /home/muleta/Incoming, però insisteixo: Com continoaran les seves descàrregues els altres?.

papapep
August 23rd, 2007, 10:31 PM
Doncs si tu canvies el directori de descàrrega de la configuració de l'Amule a /home/muleta/Incoming i hi passes (no els copies, els canvies de lloc) tots els fitxers que ara tens dins /.Incoming ja els tindran accessibles. Fàcil, oi?

patrickfromspain
August 23rd, 2007, 10:37 PM
sobre el tema de com continuaran les descarregues els altres.. no hi haura probema. Tu fes apuntar l'emule a la nova carpeta i ja esta. Els altres seguiran veient els teus arxius.

Tema dvd: quan poses formata un DVD que et surt? Si et diu que nomes cal sobreescriure'l doncs es facil de solucionar: eines -> Formata DVDRW i alla, arranjament, li poses Força i ja esta. Si no.. quin error et dona? A mi, posant-li la opcio de Força, m'esborra el disc sense problemes.

salut

muleta
August 23rd, 2007, 10:49 PM
Ah!. És que jo li posava Automátic, en lloc de Sobreescriptura restringida i el demanava Ràpid, en lloc de Forçat.

Això del .Amule, com es fa perque comparteixi una carpeta que no és a dins del programa?.

pespin
August 23rd, 2007, 11:06 PM
Amule -> Prefèrencies -> Directoris

En aquest apartar si t'hi fixes surt un arbre per a marcar els directoris que vulguis compartir.

No sé si et refereixes a això :)

muleta
August 23rd, 2007, 11:31 PM
Sí, sí que em referia a això de compartir recursivament. És que no entenia l'expressió.

Ja ho he pogut fer.

Aleshores, el directori d'entrada, com el deixo?:

Així: /home/muleta/Incoming

ó bé: /home/muleta/.Amule/Incoming

pespin
August 23rd, 2007, 11:34 PM
Si dius que tenies problemes amb els directoris ocults doncs millor poseu com a /home/muleta/Incoming o el nom de directori que vulguis

De pas aprofita i posa com a compartida la carpeta Incoming nova que posis

muleta
August 23rd, 2007, 11:41 PM
Si han de poder entrar igualment, ho deixo com dius. Així m'estalviaré d'anar-los trasl·ladant. És que jo creia que havien de passar pel programa.