PDA

View Full Version : [SOLVED] Barra inferior desapareguda [Era:Ajudeu-me sˇc novell!!]

Satboy
August 9th, 2007, 01:05 PM
Hola tothom,
Sˇc en Satboy, per˛ em podeu anomenar David si voleu.
Tinc un problema, a veure si em podeu donar un cop de mÓ.He instal.lat l' Ubuntu 7.04 des de fa un parell de dies, i remenant, remenant m'ha desaparegut la barra de baix on queden les finestres minimitzades i la paperera.Com puc recuperar aquesta barra??

Moltes grÓcies per endavant!!

A10! ;-)

shavenlunatic
August 9th, 2007, 02:27 PM
edit: Apologies

marcoil
August 9th, 2007, 02:50 PM
Hola tothom,
m'ha desaparegut la barra de baix on queden les finestres minimitzades i la paperera.Com puc recuperar aquesta barra??

Hola, Satboy. Si pitges amb el botˇ dret a l'espai buit de la barra, pots seleccionar "Afegeix al quadre...". A aquesta pantalla pots afegir la paperera i la llista de finestres, entre altres moltes coses.

Esper que sigui d'ajut!

CarlesOriol
August 9th, 2007, 05:27 PM
i si damunt i fas "Quadre nou" pots crear-ne un com el que has eliminat.

Satboy
August 9th, 2007, 05:31 PM
Hola,
GrÓcies, per˛ tot i aixÝ, quan minimitzo alguna finestra em desapareix, no em queda a la barra.Quina solĚluciˇ em podeu donar? Com puc afegir la paperera a l'escriptori?

GrÓcies de 9.

A10!;-)

guillemsola
August 9th, 2007, 06:49 PM
Per posar la paperera a l'escriptori has d'executar gconf-editor i anar a la branca apps/nautilus/desktop, aleshores seleccionar on diu trash_icon_visible.

Per fer que la un quadre que creis pugui contenir les finestres minimitzades (entre altres coses) prem el botˇ dret del ratolÝ i seleciona +afegeix al quadre. A l'apartat Escriptori i finestres Ús on mÚs coses d'aquestes hi ha. Concretament a la que et refereixes Ús "llista de finestres".

A mi al principi tot em semblava extrany acostumat a altres coses per˛ ara estic d'all˛ mÚs c˛mode. L'home Ús un animal de costums!

Salut!

Satboy
August 9th, 2007, 07:13 PM
Hola,
Visca ja torno a tenir les finestres minimitzades!!
GrÓcies a tots, de debˇ, companys!!!!

A10!:wink: