PDA

View Full Version : [SOLVED] Arxius .mpc

prostata
July 25th, 2007, 12:41 PM
Normalment tinc arxius de musica clÓssica baixats en format .mpc
Amb l'escritp que en vau dir no els puc convertir a mp3, diu que Falta: musepack-tools, miro dins els respositoris de synaptic per tal de veure si son per˛ malauradament no hi son.
Clar que els puc reproduir al pc, per˛ el que vull es poder convertir-los a mp3 per reproduir-los a la cadena de sˇ.....

En coneixeu alguna sol-luciˇ???

Salut...

prostata
July 25th, 2007, 01:26 PM
he trobat aix˛ per la xarxa: http://media-convert.com/conversion/
no Ús la millor soluciˇ per˛ Ús una bona soluciˇ, per tant si alg˙ te el mateix problema que jo, que provi i ja dirÓ quelcom...

salut

marcoil
July 25th, 2007, 08:39 PM
Jo per convertir entre diferents formats de so empr el SoundConverter, una eina grÓfica que s'integra molt bÚ en l'escriptori d'Ubuntu. En general, si pots escoltar els arxius te'ls podrÓ convertir. Per instalĚlar-la basta

sudo apt-get install soundconverter

Esper que te sigui d'ajut.

prostata
July 26th, 2007, 09:34 AM
Jo per convertir entre diferents formats de so empr el SoundConverter, una eina grÓfica que s'integra molt bÚ en l'escriptori d'Ubuntu. En general, si pots escoltar els arxius te'ls podrÓ convertir. Per instalĚlar-la basta

sudo apt-get install soundconverter

Esper que te sigui d'ajut.

GrÓcies, les proves amb l'escript son les que em donaven errors, i capficat amb aix˛ no vaig pensar amb el soundconvert que ja el tenia instal-lat....ha funcionat perfectament, no tant aixÝ per a conversions ape a mp3, deuria ser que les arxius mp3 eren corruptes, perquŔ quan sonaven feien soroll d'oli fregit... ;-)

salut i grÓcies novament