PDA

View Full Version : [SOLVED] On es la paperera?

ealbert
July 12th, 2007, 12:02 PM
Tinc instal-lat ubuntu 7.04 (gnome) i alguna cosa he fet inconscientment (suposo que amb el ratolí), doncs sense adonar-me'n, m'ha desaparegut del racó inferior dret de la pantalla.
Hem podeu indicar com recuperar-la?, o si més no com buidar la paperera sense la icona?.
gracies,

RainCT
July 12th, 2007, 12:31 PM
Fes un clic amb el botó dret al panell on vols posar la icona, tria 'afegeix al quadre' i allà pots trobar-la.

Per buidar la paperera sense tenir-la al quadre pots obrir qualsevol carpeta, prémer el botó d'edició (la llibreta amb el llapis escrivint-hi) que hi ha a l'esquerra a la barra on t'indica la carpeta on estàs, (juntament amb les anteriors i les d'on has tornat (si s'escau)), i quan et surti el camp de text d'ubicació escriu-hi "trash://".

Cocoguagua
July 12th, 2007, 12:37 PM
Salutacions.

Jo la paperera la tenc a la barra de les finestres. Només has d'anar-hi amb en ratolí i fer clic amb el botó dret. Seguidament li dones a l'opció de 'Afegir al quadre' i després veuràs la paperera a la secció Escriptori i finestres. La selecciones i llestos.

Si el que vols es tenir-la a l'escriptori has d'anar a Aplicacions---->Eines del sistema----->Editor de la configuració. Després has d'anar a apps ----> nautilus ------> desktop i selecciones les icones que vulguis a l'escriptori, entre elles la paperera.

ealbert
July 12th, 2007, 12:54 PM
RainCT, moltes gràcies.

Seguint les teves instruccions:

- he pogut restaurar la paperera

i també

- obrint una carpeta > botó edició > i canviant la adreça per "trash://" he accedit a ella i he pogut buidar-la.

Molt agraït.