PDA

View Full Version : Un lector RSS a l'escriptori

trinkus
June 29th, 2007, 04:20 PM
Hola,

Voldria saber si existeix (per a l'Ubuntu, es clar) un lector RSS d'aquest que poses a l'escriptori i quan engegues l'ordinador et diu quatre noticies a les que t'has subscrit o l'ultima entrada del teu nou blog preferit... pero sense haver d'obrir cap aplicacio... no se si m'explico... es que he fet un cop d'ull al Liferea i el Blam i no veig que funcionin aixi... jo busco com una mena de gadget (tipus Cairo-clock) que ho faci i no he trobat res a la xarxa...

Trinkus

PS: Aprofito per felicitar el LoCoTeam catala per la gran feina que fan!!!! Aixo d'Ubuntu creix fantastic i creixera mes, en part, tambve, gracies a gent com vosaltres!!!

odiseo77
June 29th, 2007, 04:39 PM
gdesklets ? :)

CarlesOriol
June 29th, 2007, 05:23 PM
lifereader

L'afegeixes a sistema > preferencies > sesions per que s'executi a l'iniciar. Es queda minimitzat i t'indica els canvis a la icona.

Però el millor de tots... ( em sap greu per què és de kde ;-) ) : l'akregator.

papapep
June 29th, 2007, 09:05 PM
Jo sempre he fet servir un lector integrat al Firefox. Ara faig servir el Newsfox que va bastant bé. Em fa pal tenir un altre programa instal·lat només per a això.

Manies...

PellRoja
June 29th, 2007, 11:47 PM
lifereader

L'afegeixes a sistema > preferencies > sesions per que s'executi a l'iniciar. Es queda minimitzat i t'indica els canvis a la icona.

Però el millor de tots... ( em sap greu per què és de kde ;-) ) : l'akregator.

jo també faig servir el mateix, desde gnome :P