PDA

View Full Version : Gparted Live CD

prostata
June 22nd, 2007, 11:40 AM
Bon dia:

Estic mirant aquest programe per fer particions directament des de el liveCD, una de les cosses que queda prou clar és que no es poden particionar o redimensionar unitats que estiguin montades, o així em sembla.
Així doncs he volgut fer proves des de el liveCD, però em surt una pantalla que no entenc, la qüestió és:

Algú de vosaltres te experiència amb fer particions i o redimensionament directament des de el LiveCD de Gparted, i em pot fer cinc cèntims sobre la pantalla que surt a l'inici del programa???

Gràcies.

PD, he trobat documentació sobre tots els demés aspectes del programa però sobre la forma de treballar amb el live CD.

PellRoja
June 22nd, 2007, 12:11 PM
si no recordo malament, les opcions que et surten al principi son per configurar les X per que et funcioni l' entorn grafic, i puguis executar el gparted.

prostata
June 22nd, 2007, 12:35 PM
si no recordo malament, les opcions que et surten al principi son per configurar les X per que et funcioni l' entorn grafic, i puguis executar el gparted.

Doncs he aconseguit una imatge, adjunta, que encara que és molt petita potser la puguis "interpretar", si és així em faràs un favor....

papapep
June 22nd, 2007, 01:11 PM
Tria la opció per defecte, a fi de que se t'autoconfiguri la placa gràfica.
No té més importància. Si no et funciona, cosa extranya, ja provarem altres coses.