PDA

View Full Version : no me'l puc instalar!!!!



1entretants
June 3rd, 2007, 12:48 PM
No se si serà d'efecte del meu PC o estarà fet a propòsit, però no em llegeix el disc d'arranc (tot i que ho tinc configurat perquè em llija primer el CD que el disc dur :( . Podria provar descarregant-me'l d'internet i posant-lo a un usb??? o ha de ser un arxiu especial per a usb???

patrickfromspain
June 3rd, 2007, 02:18 PM
com l'has grabat? estas segur que intenta arrancar des de el cd?

Usb... buf, aixo sera complicat :>

Ferri
June 3rd, 2007, 06:50 PM
A un altre ordinador pot arrencar amb el mateix disc?
El més habitual és que t'hagis gravat malament el disc perquè la imatge que tens té algun defecte (mira si la MD5 et coincideix) o que hagis fet l'error de copiar directament el fitxer *.iso al CD.
Què hi veus si l'obres a l'explorador de Windows?

1entretants
June 6th, 2007, 12:14 PM
No se si serà d'efecte del meu PC o estarà fet a propòsit, però no em llegeix el disc d'arranc (tot i que ho tinc configurat perquè em llija primer el CD que el disc dur :( . Podria provar descarregant-me'l d'internet i posant-lo a un usb??? o ha de ser un arxiu especial per a usb???

El disc era original, i ho he provat amb altres.... no sé que pot passar, jo havia pensat en l'opció de lusb perquè m'havien comentat que es podia fer així. Gràcies pels vostres comentaris

prostata
June 6th, 2007, 12:24 PM
No se si serà d'efecte del meu PC o estarà fet a propòsit, però no em llegeix el disc d'arranc (tot i que ho tinc configurat perquè em llija primer el CD que el disc dur :( . Podria provar descarregant-me'l d'internet i posant-lo a un usb??? o ha de ser un arxiu especial per a usb???

Hola, pots dir exactament, com tens configurat el Boot??, pots veure via live-cd l'escriptori?, pensa que quanta més info poguis donar millor, si el disc és original, i amb l'explorador de windows per exemple pots veure el contingtu, fes cinc cèntims del que veus, però jo en principi em decantarìa per examinar bé el Boot...

salut