PDA

View Full Version : [RESOLT] amd64, firefox32 i java

Brunilda
May 27th, 2007, 09:51 AM
Salut LoCo team,

Fa ben poc vaig instalar la Feisty_amd64. Quasi tot em rutlla prou bé. Una de les notables excepcions són els plugins del firefox. He hagut de canviar al firefox32 per poder veure les peliculetes en Flash perň m'he quedat sense poder entrar allŕ necessito el java. He visitat tots els 'joutus' que he pogut i he fet tot el que hem proposaven (he instalˇlat, he lincat i he activat el java al navegador... i ho he fet uns quants cops i de diferents maneres), perň segueixo sense poder entrar a la pŕgina del banc. I jo pregunto.... la versió de la java que he d'instalˇlar depčn del sistema o bé del navegador? i sobretot QUE MÉS PUC FER?.

ps. jo ho haureu notat que no en tinc massa idea del tema, perň, com tanta i tanta gent, no he descobert linux fins fa ben poc i la manera de fer-lo funcionar, és molt diferent de windows.

PellRoja
May 27th, 2007, 12:43 PM
la pua de les distros 64 són aquestes coses, que la compatibilitat amb molts programes privatius, i alguns lliures encara no funcionen per 64.

Jo et recomanaria 32, m' han dit que la diferencia no és tanta, i així no et busques problemes ;)

Brunilda
May 27th, 2007, 10:27 PM
jo m'ho cuino jo m'ho menjo. El problema era que no lincaba des dels plugins del firefox32 si no que ho feia des de el Mozilla-firefox. Ara ja ho he resolt.