PDA

View Full Version : Administració dels fils del fòrum



orestesmas
May 23rd, 2007, 03:41 PM
Bones a tots,

Com que aquest fòrum ja fa temps que rutlla, creieu que s'hi hauria d'aplicar algun tipus d'administració, com per exemple el tancar/esborrar fils antics?

Ja m'imagino que esborrar no, però no sé si tancar seria útil...

Suposo que en general ja està bé com està, però m'agradaria saber la vostra opinió.

patrickfromspain
May 23rd, 2007, 08:44 PM
jo el que faria es tancar els fils que han quedat resolt i editar el titol de forma que hi posi [RESOLT], hem sembla que aixi tot queda ben ordenat, no?

papapep
May 23rd, 2007, 09:31 PM
Certament estaria bé poder veure quins fils s'han resolt i quins no. Apart, estaria bé poder passar fils nous que alguns usuaris novells creen per a comunicar la solució al fil original (si és que es pot fer).

jraulbc
May 24th, 2007, 08:45 PM
Hola,

No se si seria possible organitzar els fils per contingut, preferiblement pel programari o maquinari al que fan referència, per exemple. En aquest sentit l'altre dia veia el fòrum de mozilla i està molt ordenat.

Una altra idea seria posar junts aquells fils que parlen del mateix, que estan duplicats vaja.

La idea que comenteu de marcar els fils resolts em sembla també molt bona.

Fins ara,

Raül

orestesmas
May 25th, 2007, 06:38 PM
A mi no em sona que es pugui fer directament, però es poden moure fils, mesclar-los i canviar-los el nom. Potser es podrien tenir uns fils generals i després uns subfils. No sé, m'ho haig de mirar.

El problema és la càrrega d'administració que això suposaria. La veritat és que no tinc massa temps per a vigueríes...

patrickfromspain
May 25th, 2007, 08:50 PM
jo trobo que no es bo separar-ho tot tant.. Primer, perque els adminstradors us tornareu bojos intentant tenir-ho tot endreçat i segon, perque al final amb tants apartats diferents el usuaris acaben tenint menys ajuda, perque "jo paso del forum amd64" (per exemple)

lluisanunez
May 26th, 2007, 09:47 AM
Hola,
Crec que una organització en subtemes és costosa d'administrar, a menys que el nombre de converses sigui molt gran i el ritme alt, com als fòrums de Mozilla o al Absolute Beginners (http://ubuntuforums.org/forumdisplay.php?f=73).
Al Catalan Team jo trobo fàcilment els fils amb el cercador, però cal combinar la cerca amb el llistat de fòrums al final del formulari de cerca avançada, o bé et torna resultats de tots els fòrums alhora. Una solució per a principiants (del fòrum) serien alguns posts 'sticky' amb enllaços a cerques dels temes més demanats, i potser un 'com cercar aquest forum'

orestesmas
May 28th, 2007, 12:37 AM
Hola,
...Una solució per a principiants (del fòrum) serien alguns posts 'sticky' amb enllaços a cerques dels temes més demanats, i potser un 'com cercar aquest forum'

Algú s'anima a redactar-ho? :-)

lluisanunez
May 28th, 2007, 07:04 AM
Algú s'anima a redactar-ho? :-)

Al wiki es podria fer coŀlaborativament :D

CarlesOriol
May 28th, 2007, 07:48 AM
Crec que en Crazynosequé (el del Hackergotxi de pallasso) està reorganitzant el wiki.

Hauriem de demanar-li que ens ubiqués crec que dins de CatalanTeam/Forum i si de cas podriem penjar més documents passat aquest nivell.

AlexMuntada
May 30th, 2007, 12:25 PM
... creieu que s'hi hauria d'aplicar algun tipus d'administració, com per exemple el tancar/esborrar fils antics?

Jo no sóc gaire amant dels fòrums però faré l'esforç d'intentar seguir aquest. Mentrestant, no us puc ajudar a decidir sobre aquest punt perquè teniu més experiència que jo en aquest tema. Només vull dir que en tot cas, es poden mirar de reorganitzar per temes els fils tancats però caldrà que hi hagi diverses persones que se'n facin responsables.

/alexm

crazyserver
May 30th, 2007, 01:47 PM
Crec que en Crazynosequé (el del Hackergotxi de pallasso) està reorganitzant el wiki.
Crazy lo que vulguis pero payasso una estona si...XD
Bé lo de reorganitzant... es un dir... era l'encarregat de proposar una estructura, i s'ha discutit a la llista. Per la feina de redistribució no tinc massa temps i l'hauríem de fer entre tots, cal parlar-ho en alguna reunió.

AlexMuntada
May 31st, 2007, 08:20 AM
jo el que faria es tancar els fils que han quedat resolt i editar el titol de forma que hi posi [RESOLT]

No seria millor tancar el fil definitivament? Així canvia la icona del fil i es pot identificar igualment.

orestesmas
May 31st, 2007, 11:10 AM
El problema és que, segons crec que em va dir el Rafael, els d'Ubuntu no volen més de dos o tres administradors del fòrum, no em preguntis perquè.

CarlesOriol
May 31st, 2007, 04:27 PM
L'ús del QUOTE.

Orestes, uses habitualment el quote per retallar una recuperar missatge anterior i respondre com si fos la llista de correu.

Això produeix que s'hagi creat el vici de respondre amb QUOTE quan això aquí serveix per poder fer referència a un missatge que no és l'immediatament anterior al que estem escribint.

El resultat és que gairebé tenim més QUOTES que missatges la darrera setmana. Crec que estaria bé d'informar del bon ús del quote.

AlexMuntada
May 31st, 2007, 05:20 PM
El problema és que [...] els d'Ubuntu no volen més de dos o tres administradors del fòrum.

D'acord, doncs els administradors bé que poden tancar els fils i eliminar el [RESOLT], oi?
És la meva proposta i si cal que em doneu permisos d'admin, ho acceptaré però preferiria
que no ho haguéssim de fer perquè ja sabeu la tírria que tenen alguns als sysadmins. :D