PDA

View Full Version : LaTex, Kile i ispell



turten
May 19th, 2007, 11:21 PM
Hola,

unes preguntetes sobre LaTex...

1.- Quan intento fer una verificació ortogràfica l'ispell em talla totes les paraules que duen accent. He provat de canviar l'utf a western, però continua igual.

2.- Organització... Faig un projecte, hi escric alguna cosa, i qual li dic que em 'compili' sempre va a buscar els fitxers al lloc que té per defecte i no on hi ha el projecte.

3.- A més a més tinc un altre problema suposo que colateral, jo treballo amb gnome i vaig configurar el sistema per que el 'system beep' no fes soroll. Ara me'n torna a fer tot i que el gnome diu que esta desactivat. Pot ser que les llibreries de KDE portin configurat que si faci soroll? com ho reparo?

Gràcies.

turten
May 20th, 2007, 12:07 AM
Santa impaciència....

Bé buscant buscant he trobat que no tenia instal·lat el kcontrol, l'he instal·lat i ja no tinc sons raros. Punt 3 solucionat.

El punt 2 m'ha funcionat tornant a iniciar el Kile ????

El punt 1 no hi ha manera.... en el kcontrol li he posat que l'ispell treballi amb utf-8 però em continua tallant les paraules amb accents... , clar que els accents en LaTex són extranys, però els hauria de tractar no?

Salut!!

macabro22
March 26th, 2009, 05:29 PM
Este é o forum em inglês cabeção!

papapep
March 26th, 2009, 06:06 PM
Este é o forum em inglês cabeção!

Wrong answer! this is the catalan speakers sub-forum. You should read twice, at least, before posting...:)