PDA

View Full Version : Oficialitat del Catalan LoCo Team

Josep Maria
May 16th, 2007, 04:29 PM
Hola :
Acabo de veure a Vilaweb la notícia de la oficialitat del Catalan LoCo Team.
Enhorabona a tots.
Jo no sóc més que un simple usuari, i gràcies a vosaltres he pogut fer anar l?ubuntu al meu ordinador, per tant la meva aportació és minça.
Enhirabona, Orestes, Carles Oriol,lluisanunez's, papapep, patrickfromspain, etc.
Enhorabona a tots.

Josep Maria

CarlesOriol
May 16th, 2007, 05:08 PM
T'has deixat a l'enorabona el teu nom... el loco ho som tots i tots som simples usuaris. La diferència és que alguns ja hem viscut algun dels problemes i podem ajudar a aquells que s'hi troben per primer cop.

Enhorabona Josep Maria.

lluisanunez
May 16th, 2007, 07:42 PM
Enhorabona, Josep Maria :guitar:

perevidal
May 16th, 2007, 10:42 PM
enhorabona nois sou collonuts!!!!!!!!![

:popcorn:

PellRoja
May 17th, 2007, 10:25 PM
iep en que consisteix la oficialitat? i felicitats.

una altre cosa que potser no ve al tema, la wiki es editable? es pot penjar qualsevol tutorial de ubuntu?

papapep
May 17th, 2007, 11:13 PM
Pellroja: el wiki sí es editable, però els continguts els consensuem entre tot l'equip, a fi de que no sigui un caos (que ara ja gairebé ho és :-D).
Així doncs, si tens alguna cosa per penjar ho proposes i en parlem. La manera més fàcil de comunicar amb tothom de l'equip, o la majoria, és la llista de correu, o els dies de reunió al canal d'irc.

Salutacions.

PellRoja
May 18th, 2007, 10:31 AM
Pellroja: el wiki sí es editable, però els continguts els consensuem entre tot l'equip, a fi de que no sigui un caos (que ara ja gairebé ho és :-D).
Així doncs, si tens alguna cosa per penjar ho proposes i en parlem. La manera més fàcil de comunicar amb tothom de l'equip, o la majoria, és la llista de correu, o els dies de reunió al canal d'irc.

Salutacions.

ok papapep :P . fa temps em vaig inscriure a la llista, pero rebia molts emails i era un caos. ja mirare de tornar a entrar-hi, per poder penjar el tutorial de instal·lació de ubuntu, que junt amb somgnu.org l' em actualitzat a feisty.

:P