PDA

View Full Version : com veure pel·licules amb l'amule

albello
May 14th, 2007, 08:25 PM
M'he baixat unes pel·licules amb l'amule i quan vaig a veure-les ix:
"Per favor especifiqueu el reproductor de vídeo preferit a les preferències"
Pot algú explicar-me que he de fer per especificar el reproductor de vídeo i poder veure les pel·licules.
Gràcies

CarlesOriol
May 14th, 2007, 08:44 PM
crec que les estas intentant veure des de dins de l'amule.

Ves a Preferències > reproductor de video > (escrius) totem
... i ja està.

Però et recomano que vaigs directament a la carpeta on es desen els arxius importats

/home/elteusuari/.aMule/Incoming
Pots veure les carpetes que comencen per punt -ocultes- prement Ctrl-H al nautilus.

albello
May 15th, 2007, 08:17 PM
Gràcies per la contestació.
Com pots observar m'acabe d'instal·lar l'UBUNTU.
Efectivament intentava veure la pel·licula des de l'amule, però no la puc veure ni directament des de l'amule ni entrant en l'incoming.
Com a reproductor de vídeo m'he baixat l'MPlayer, les fons, l'skin i els còdecs, però ara no se com instal·lar-ho.

PellRoja
May 15th, 2007, 08:49 PM
des de on ho has baixat? desde internet?

prova a Sistema>administracio>Gestor de paquets synaptic. Allà podras descarregar tots els programes per ubuntu. ;) Busques el nom MPlayer i l' instal·les.

CarlesOriol
May 16th, 2007, 08:13 AM
Si ets nou l'mplayer no va amb tu.

Ves a so/video > Reproductor de películes (totem)

patrickfromspain
May 16th, 2007, 09:57 AM
suposo que li deuen fallar els codecs... al synaptic, install totem-gstreamer y totes les coses que siguin gstreamer0.10 menys les que acabin en -dbg, -dev o -doc.

Salut!

lluisanunez
May 16th, 2007, 07:52 PM
VLC també és un bon player per tota mena d'usuaris i s'instaŀla fàcilment des de Synaptic
Un altre trastet molt útil per veure videos i tota mena de multimedia és l'extensió per Firefox MediaPlayerConnectivity. Permet configurar fàcilment els programes amb què s'obre cada format.

albello
May 16th, 2007, 09:54 PM
Ja he conseguit veure les pel·licules.
Gràcies a tots. :)