PDA

View Full Version : Reproducto de musica preferit?

patrickfromspain
May 5th, 2007, 11:53 PM
Bones gent!

Poso aquest tema per a veure quin reproductor de musica feu servir. Tambe podeu dir perque el feu servir i tal..

Començo jo: jo, encara que soc de gnome, faig servir Amarok.. de tots els que he probat, ha sigut el que mes m'agrada, de lluny. El trobo simplement genial, a anys llum de la competencia.

I vosaltres?

Aclaracio: encara que poso VLC i totem, nomes voteu-los si els feu servir per escoltar musica.

papapep
May 6th, 2007, 04:19 AM
Doncs jo també em vaig enganxar inicialment a l'Amarok (tot i que soc Gnomero de mena), fins que vaig descobrir el Listen. Per mi fa tot el que cal fer, i crec que gairebé tot el que fa l'Amarok, i m'ajuda a netejar el sistema de llibreries Kde (que no és que facin lleig ni res semblant, es tracta d'economia d'espai).
A Edgy feia una mica el burro, però ara a Feisty l'han acabat de posar a to i va perfecte. Proveu-lo i no l'abandonareu (ell no ho faria :) )

CarlesOriol
May 6th, 2007, 09:57 AM
Arrrrrrrrrrrgggggggg.... el listen és terrible.... el codi en "puton" és d'allò més rigid... Crec que és un programa que no te cap possibilitat.

He estat jugant a afegir el kumbaworld al /usr/lib/listen/widget/webinfo/lyrics.py i és crec que el programa és massa estàtic... molt visualbasiqueru.

patrickfromspain
May 6th, 2007, 11:09 AM
be, el listen no esta mal.. pro tambe li fallen cosetes, que per a mi, son basiques i necessaries.

Per exemple, jo tinc una col·lecció de 66 recopil·latoris Trojan Box Set. Cada un d'aquests, té 3 discs, amb un total de 50 cançons i amb un munt d'interprets diferents. Doncs bé, en l'amarok, simplement apareixen a sota d'Artistes Diversos (si ho vull així, si no ho puc treure d'alla), i així, jo puc posar tranquilament Trojan Sunshine Reggae Box Set CD1 a reproduir i en pau. La col·leccio queda neta i endreçada.

En el listen, el rhythmbox, l'exaile no puc fer-ho! Sota artistes hem surtet tots i cada un dels que tinc i no hi ha l'opcio de posar artistes diversos.. i es un follon. Perque clar, en 66*50=3300 cançons hi ha molts grups/cantants diferents.. molts d'ells, amb nomes tenen 1 2 o 3 cançons.. I això només en aquest cas eh? Tinc molts mes Mp3 i mes recopilatoris.. En l'amarok, tinc els meus 30 gigues d'mp3 ordenats perfectament, en els demes.. es impossible.

Tambe esta que l'amarok, si hi ha una imatge a la carpeta d'un album, me l'agafa i punt. El listen no.. (nomes m'agafa les que es diuen cover); en l'exaile, li he de posar una llista de possibles noms i no puc posar *.jpg *.png o *.*..

Pro bé, ja se sap: sobre gustos...

lluisanunez
May 6th, 2007, 04:44 PM
He votat XMMS, perquè és el meu player de tota la vida (a Windows tenia Winamp), el més simple i ràpid d'engegar. Per això el tinc configurat com a player del GTKpod. Però no toca fitxers OGG :(
També he votat Amarok, perquè és el que faig servir per la biblioteca de música del PC. Amb la interfície "custom colors" no canta tant amb el Gnome, i és bo per gestionar playlists. És una passada com troba les portades dels discs! Però Amarok té problemes per muntar el meu ipod :(
Amb això que, no sé si perqué encara estic provant, o perqué és normal a linux, però faig servir un programa diferent per a cada cosa...

Ferri
May 6th, 2007, 10:12 PM
A GNOME faig servir el Banshee (a KDE Amarok).
A mesura que m'hi vaig acostumant, trobo que el Banshee està força bé i és una alternativa prou bona a l'Amarok, si no et vols instal·lar mig KDE al sistema.