PDA

View Full Version : Codecs en amarok i feisty

PellRoja
May 3rd, 2007, 10:06 AM
bones, m' havien explicat que hi havia una nova forma de poder instal·lar els codecs propietaris en la nova versió.

El fet és que acabo de instal·lar, i he instal·lat l' amarok, pero al escanejar les cançons em diu que no les puc escoltar per falta de codecs.

Algu sap com es fa la nova instal·lació de codecs?

:guitar: :P

patrickfromspain
May 3rd, 2007, 10:32 AM
sudo apt-get install libxine1-ffmpeg libxine-extracodecs

salut!

PellRoja
May 3rd, 2007, 11:28 AM
he provat això pero segueix sense funcionar. l' error que em surt a l' amarok es aquest

S'ha produït un error en carregar el mitjà
No hi ha cap connector demux adequat. Això sovint significa que el format del fitxer no està suportat.
file:///media/hdb1/musica/Varis Hala Bediren Konzertua Gazteiz/hala bediren konzertua gazteiz/b - 01 - la polla records - la justicia.mp3

he canviat els permisos del disc dur a 777 per si era problema de això, però res. he provat amb un .ogg i tampoc mel reprodueix

patrickfromspain
May 3rd, 2007, 12:25 PM
proba instalant libxine1

Suposo que despres de reinstalar has reiniciat l'amarok?

PellRoja
May 3rd, 2007, 08:36 PM
he trobat com instal·lar-los per el reproductors de ubuntu. Pero amb amarok no va.

el nou sistema per instal·lar codecs per entorn grafic. Sols tenim que clickar sobre qualsevol mp3, i si el mateix reproductor no el troba, ens llistara els codecs per poder-los instal·lar. Així de senzill, pero amarok segueix sense funcionar

editat: tenia un problema molt raro, l' he solucionat borrant la carpeta .xine, i ella sola es restaurava al iniciar amarok, ara si amb mp3.

papapep
May 3rd, 2007, 08:39 PM
(amb Universe descomentat al /etc/apt/sources.list):

sudo aptitude install gstreamer0.8-mad

patrickfromspain
May 3rd, 2007, 08:52 PM
amarok no fa servir gstreamer, el seu motor es xine.

orestesmas
May 4th, 2007, 05:23 AM
Una opció és afegir els repositoris de MEDIBUNTU, que contenen versions dels reproductors (amarok, kaffeine...) amb el suport per escoltar mp3, veure dvd, etc., compilat a dins. En aquest país (encara) no és il·legal tenir-los.

http://medibuntu.sos-sts.com/repository.php

ernestux
May 5th, 2007, 09:32 PM
Hola a tots,

Jo tinc ubuntu, i escriptori gnome , però tinc també instal·lat el kde-core bàsic. Acabo d'instal·lar AMAROK i no em corria elsmp3 ; ni seguint els passos que heu comentat abans. Mirant altres forums he vist que instal·lant libxine-extracodecs ho solucionava; dit i fet i ja puc sentir els mp3 . Ah ! i borrant la carpeta .xine de la home

Com més serem més avançarem !:)