PDA

View Full Version : No trobo el NVU



bikerbaixcamp
April 26th, 2007, 12:26 PM
Bones, des d'ahir que tinc un ordinador nou, i tinc posat l'Ubuntu 7.04. Pel tema de funcionament i insta·lacions ràpides m'ha anat molt bé..

Tinc alguns problemes.. un d'ells és que he mirat tant a l'ATP com el Synatic i no trobo el NVU (per fer webs tipus Dreamweaver).. haig d'actualitzar alguna cosa o que és?

Gràcies.

patrickfromspain
April 26th, 2007, 12:33 PM
NVU ja no es als repositoris, ja que aquest project ha estat discontinuat. Hem sembla que kompozer es el que seguira el desenvolupament.

http://kompozer.net/

salut!

bikerbaixcamp
April 26th, 2007, 08:47 PM
i llavors quin editor de webs utilitzo semblant al Dreamweaver?

I si vulgues utilitzar el NVU ni que no el seguissin fent, podria tenir-lo?

:)

patrickfromspain
April 26th, 2007, 09:32 PM
llegeix el meu post xD

kompozer.net

KompoZer

Nvu's unofficial bug-fix release

salut ;)

bikerbaixcamp
April 26th, 2007, 09:43 PM
llegeix el meu post xD

kompozer.net

KompoZer

Nvu's unofficial bug-fix release

salut ;)

Aaa, és això. Veig que és un paquet comprimit.. Però això és el mateix que l'NVU o és una altra cosa?

I per cert, com s'instal·la? xD

Gràcies. ;-)

patrickfromspain
April 27th, 2007, 07:44 AM
Baixa't el linux 2.6.15 tarball, el descomprimeixes, vas a la carpeta que vulguis y alla hi ha un archiu que es diu kompozer, l'obres i li dones a executar.

Si no.. en terminal
cd /carpeta/on/te/l'has/baixat/kompozer i despres ./kompozer

En principi es el mateix que el NVU.

Salut!

lluisanunez
April 27th, 2007, 06:58 PM
Alternativa: Bluefish (apt-get install bluefish)
Potser no és tan semblant a Dreamweaver, però és super ràpid, sobretot si has de carregar molts fitxers

bikerbaixcamp
April 27th, 2007, 07:14 PM
Alternativa: Bluefish (apt-get install bluefish)
Potser no és tan semblant a Dreamweaver, però és super ràpid, sobretot si has de carregar molts fitxers

I pots fer les pàgines tipus document de text. És a dir sense necessitat de tocar codi htmil, que es faci sol..?

lluisanunez
April 27th, 2007, 07:25 PM
Bé, no exactament, però tu vas escrivint el text i tens botons que et posen les etiquetes HTML. En la meva opinió és el millor sistema, perquè vas aprenent segons fas, però és clar depèn del que t'interessi fer. Adjunto pantallasso:

bikerbaixcamp
April 30th, 2007, 09:27 AM
Ara estic provant amb el Quanta ...mmm no sé.. no me'n surto massa. Es que de fer webs no en codi no en sé.. i el que sé és fer-ho en NVU o Dreamweaver sobretot. I clar.. com ara l'NVU no pot anar amb l'Ubuntu 7.04... a veure si algú s'anima a adaptar el NVU al 7.04 ...

Salut!

patrickfromspain
April 30th, 2007, 12:43 PM
quin problema te el kompozer??