PDA

View Full Version : Primer contacte amb feisty



ilku
April 20th, 2007, 09:29 AM
Hola companys:
Em sap greu molestar pero em semblava que havia de dir la meva primera experiencia amb el nou feity.

Vaig descarregar una de les iso que haviem preparat per la festa i la vaig instal-lar en l'ordinador de la meva dona :) .

Despres de la instal-lacio vaig actualitzar, tot un drama amb els servers col-lapsats ](*,)

En aquesta makina en concret es movia molt lent (P4 1'8 512 RAM) vaig tenir la sensacio que era un win vista que no es pot muntar en qualsevol makina.
L'entron grafic triga a carregar-se.
Es sencill possar en funcionament els efectes del escriptori.
Nomes començar vaig tenir un error amb el meu amic "simpatic" (synaptic). Vol enviar l'error als desenvolupadors.

Despres vaig mirar si podia fer una captura de video amb el kino (l'havia utilitzat amb el dapper), pero al igual que el edgy no va haver-hi pu.. manera.

I aqui vaig marxar a dormir que eren les 2 del mati i avui s'havia d'anar a treballar

Conseqüencia, la meva dona vol tornar al windows :shock:

Una salutació

CarlesOriol
April 21st, 2007, 08:36 AM
Ili quina gràfica tens i com està configurada?

patrickfromspain
April 21st, 2007, 06:34 PM
lent?? Tinc 2 PC's i els 2 van més rapids que en egdy o dapper o debian etch :)

Mira a vere si esta tot ben configurat.. sobretot, com diu CarlesOriol, la grafica.

Salut!

ilku
April 23rd, 2007, 07:47 PM
Perdoneu és una Gforce2 MX200, ja ho se no es gran cosa, però.....
He provat a posar el beryl com a gestor però amb la configuració per defecte es pitjor que amb el compiz, de totes maneres no vos preocupeu gaire peer això no em preocupa en exces

Per cert ja vaig solucionar allò del Kino era tan fàcil com després de fer el dist-upgrade ( en el que no em va guardar els usuaris tal com deia que faria, sort del post d'en Carles rsync -urvt /home /directori/carpeta) tenia que borrar tota configuració residual que tenia del KIno en el sistema.
Naixo em recorda alguna cosa però no se que és.....