PDA

View Full Version : fent servir l'OpenOffice



montse
April 11th, 2007, 04:55 PM
Hola,

salut, sóc nova en aquest fòrum i voldria compartir algunes coses que em passen a l'Ubuntu.

Quan obro des de l'OpenOffice un arxiu de text generat amb l'Office de Windows, algunes coses canvien, per exemple les sangries dels paràgrafs, o els salts de pàgina. També canvien per exemple les gràfiques fetes amb l'Excel, i els filtres de les columnes de vegades no funcionen bé. Puc fer alguna cosa per evitar-ho, o no hi ha res a fer?

També, m'han passat coses estranyes treballant amb arxius .rtf, per exemple una vegada em van desaparèixer les notes al peu, o de vegades un arxiu ja no es pot obrir més. És que faig alguna cosa malament? Es pot evitar?

Gràcies...

RainCT
April 11th, 2007, 05:06 PM
Benvinguda,

Això és a causa d'algunes incompatibilitats al treballar amb el format propietari de l'Office. No crec que puguis fer res, a part d'esperar que en millorin la comprensió.

patrickfromspain
April 11th, 2007, 07:42 PM
hauries de referlos amb openoffice...

Naonak
April 12th, 2007, 11:08 AM
Benvinguda,

En referència als salts de pàgina es pot arreglar tocant els marges que són diferents d'un programa a l'altre. L'OO els fa de 2 cm per tots quatre costats. A l'Office són de 2,5 per dalt i baix i de 3 cm pels costats.

Salutacions

montse
April 12th, 2007, 05:47 PM
ei,
moltes gràcies a totes. És el que em temia...