PDA

View Full Version : Fedora

maleses
April 7th, 2007, 06:15 PM
Bones, jo tinc al pc un ubuntu i el window$, ara d'aquí poc sortira la nova versió l'ubuntu i ja l'estic esperant amb ànsies i el cas es que voldria provar una nova distribució, he pensat amb fedora, que aviat també treura la següent versió (segons tinc entès) i voldria saber que en penseu o quina em recomanaríeu. Per cert, la instal·lació es senzilleta com la de ubuntu? :)

Saluts!!

lluisanunez
April 8th, 2007, 04:10 PM
Fedora ha tret fa uns mesos Fedora Core 6, que ara (quan anuncien FC7) ja és a punt per instaŀlar. Trobaràs que la instaŀlació és tan fàcil com la d'Ubuntu, però que et quedaran alguns detalls de hard per solucionar, i això no és tan fàcil com a Ubuntu. Els fòrums, però, són exceŀlents.
A mi Ubuntu m'ha solucionat d'un cop uns quans problemes del portàtil i altres dispositius

CarlesOriol
April 8th, 2007, 08:41 PM
kubuntu? ;-)

moxiot
April 9th, 2007, 08:50 AM
hola q tal. ido mira a mi m'agraden molt les seguents distribucions i les recoman per aquest ordre:

mepis 6.5, basada en el ubuntu edgy, amb kde y bastant bon suport de hardware
dreamlinux: tambe basada en debian, lo dolent es que es bastant nova (RC1) pero es molt guapa
sabayon: basada en gentoo i amb beryl incorporat, com les dues anteriors.

esper que qualcuna t'agradi, jo es que me n'he menjat moltes de distribucions en poc mes d'un mes. a n'es final m'he quedat amb ubuntu per es nivell de suport que no es trova enlloc.

be, un salut

maleses
April 9th, 2007, 08:41 PM
Em sembla que em acabaré instal·lant la fedora amb el ubuntu, m'agrada mes el entorn gnome, però gracies, i sembla que la dreamlinux te bona pinta :) però... es te que veure en català...