PDA

View Full Version : Ext3 a Ext4

MiquelBLL
April 28th, 2009, 05:26 PM
Voldria canviar el sistema de fitxers de Ext3 a Ext4, sembla que no es gaire dificil seguin les indicacions que hi ha per molts llocs, pero avans voldria fer un a copia del sistema. Algu em pot dir com puc fer una copia de forma sencilla de la particio dŽUbuntu? Tinc una copia que vam fer amb el Ghost de tot el DD pero es de la versio dŽUbunti 7.10 i a mes ara nomes voldria fer-la de la particio on tinc lŽUbuntu. No se com fer-ho. I si algu que tingui el nou sistema de fitxers vol fer uns comentaris, sembla que tot es molt mes rapid. Amb la versio 9.04 he notat qye respecte a la 8.10 tambe arrenca bastant mes rapid, que per sort finses ara no he tingut cap problema.
Salutacions.

papapep
April 28th, 2009, 07:24 PM
Miquel, un tema, un fil, si us plau.

socderafel
April 29th, 2009, 07:23 AM
prova amb el deja dup. fa còpies del disc dur i és molt fàcil de gastar...

MiquelBLL
April 29th, 2009, 04:32 PM
Hola. Tinc acabada dŽinstal.lar la versio 9.04 en un Asus F5 amb Turion MK36 nvidia 6100 i 2 gigas de memoria. De fet tinc copia de cuasi tot, musica, videos, el que mŽinteresa pero es sobre tot fer una copia del ŽSistema de fitxersŽ; pero tambe del Home on hi ha alguns programes instal.lats. Ja he instal.lat el Deja Dup, es molt entenedor dŽutilitzar. Gracies.