PDA

View Full Version : Tot perfecte amb la Jaunty...tret del driver privatiu de la NVIDIA

migjorn
April 24th, 2009, 08:51 PM
Bon dia a tothom.
No vull donar feina a ningú així que no és necessari que ningú no em contesti, i més ara que tothom deu anar ben atrafegat amb la nova Jaunty. Sols volia comentar que després d'haver instal·lat la 9.04 tot funciona perfectament, i les millores que s'anticipaven als fòrums em semblen ben evidents. Un bon dia de festa per tothom!
La veritat és que és un plaer pels usuaris no informàtics (com és el meu cas), constatar com les millores fan cada dia més senzilles la vida de l'usuari, i d'altra banda com fent servir GNU/Linux -a banda de moltes altres consideracions positives- hom aprèn constantment.

L'espineta que tinc clavada és l'ús del driver privatiu de la NVDIA, que a banda dels efectes d'escriptori m'aniria molt bé per altres qüestions, que ja vaig comentar en fils inacabables (http://ubuntuforums.org/search.php?searchid=58438817), que van donar massa feina a gent molt generosa. Per la tarja que tinc G70 GeForce Go 7600 reva1) em recomana el driver nvidia-180, però si l'habilito no és capaç de carregar els gràfics. No podia amb el Hardy, i ara amb Jaunty tampoc, potser m'hauré de resignar :(.

Ara bé, al Synaptic veig que tinc components també d'altres drivers de NVDIA. No serà que els hauré d'esborrar i tornar a provar amb el 180?

Perdoneu el rotllo salutacions a tothom.

kimet
April 24th, 2009, 09:17 PM
Hola
Si, em sembla que hauries d'esborrar els que no utilitzes i, afegir-hi el "nvidia-kernel-common" que no el tens instalat.
Salut.