PDA

View Full Version : Penjada la actualització de Jaunty

Dr.Rwh
April 24th, 2009, 07:08 PM
Dons tinc un greu problema, estava actualitzant la meva versió d'ubuntu, i fa 3 hores que s'ha quedat penjat descarregant el paquet 354 de 1402. I d'això ja fa tres hores, llavors no vull reiniciar el router ni aturar la actualització ja que està a mitja instalació i al principi ha dit que no atureu la instalació o podrem patir pèrdues. I logicament no vull que passi res, m'he esperat a veure si s'arreglava això i se seguia actualitzant, pero com no ho ha fet...
A veure si els més savis em podeu aconsellar :)

gràciess

oriolsbd
April 24th, 2009, 08:48 PM
Hola, em sembla que en el moment en que s'està baixant paquets, no passa res si ho atures. El punt "chungo" és quan ja comença a instal·lar paquets.

De tota manera, si vols espera que algú altre ho confirmi. :-)

Salut!

Oriol.

Dr.Rwh
April 24th, 2009, 09:17 PM
Hola, em sembla que en el moment en que s'està baixant paquets, no passa res si ho atures. El punt "chungo" és quan ja comença a instal·lar paquets.

De tota manera, si vols espera que algú altre ho confirmi. :-)

Salut!

Oriol.

Dons al final he fet el cor fort, he fet una còpia de seguretat dels arxius, i he cancelat, i acabo de reiniciar la instalació, va baixant els paquets, aveure ara si no és penja

papapep
April 24th, 2009, 11:26 PM
Si no et cal per a res super-urgent, la millor opció és esperar uns dies a que els servidors es descol·lapsin, sinó pots seguir tenir problemes. No hi ha cap obligació d'actualitzar immediatament.

Dr.Rwh
April 25th, 2009, 01:34 PM
Si no et cal per a res super-urgent, la millor opció és esperar uns dies a que els servidors es descol·lapsin, sinó pots seguir tenir problemes. No hi ha cap obligació d'actualitzar immediatament.

Gràcies per respondre, finalment s'ha instal·lat correctament.
Però ara tinc un dubte, si formatjar el PC i instalar-ho desde 0, algú em sabria dir quins avantatges té fer-ho? He llegit alguna cosa sobre el ext4 , val la pena?

climent
April 25th, 2009, 05:51 PM
Doncs jo prefereixo una instal·lació neta, i ho faig des de la Gutsy. Això sí, amb una partició reservada a /home, amb els meus programes i configuracions, i endavant. He posat la Jaunty amb ext4 i, de moment (toquem fusta) tot com la seda. Arrancada més ràpida, una certa lleugeresa en obrir programes, els efectes compiz van també lleugerets, en fi, de moment força bé.