PDA

View Full Version : Guia Ubuntu 9.04

Miquel Ubuntero
April 19th, 2009, 05:45 PM
Salut companys.
Com la majoria ja sabeu, el proper 23 d'Abril gaudirem de la nova versió d'Ubuntu, la 9.04.
Sí, també podrem gaudir de la diada de Sant Jordi.
La meva petita aportació literària en un dia tan especial serà la nova Guia Ubuntu 9.04 d'instaŀlació i configuració.
Aquí format odt: http://ftp.caliu.cat/pub1/distribucions/ubuntu-cat/jaunty.odt
Aquí format pdf: http://ftp.caliu.cat/pub1/distribucions/ubuntu-cat/jaunty.pdf

Qualsevol suggeriment, correcció o crítica, serà benvingut.

També són benvingudes les col·laboracions. Si algú creu que hi falta algun tema també el pot crear i enviar-me'l.

Com de costum, portaré unes quantes guies impreses a la Jaunty festa de Terrassa.

Que passeu un bon Sant Jordi!

SiscoGarcia
April 19th, 2009, 07:09 PM
De moment et dono l'enhorabona i les gràcies, Miquel. Com sempre puntual amb les teues guies ;)

Pel que fa a la crítica encara no me l'he llegit, però si hi ha cap observació a fer ja t'ho diré.

Fins aviat!

Daerun
April 19th, 2009, 11:19 PM
Està molt bé Miquel, és una gran feina :D
Jo acabo de trobar una cosa: al final del capítol tercer, on diu "I si es "penja" un programa?" on hi dius que una opció és fer "ctrl+alt+esborrar"... però aquesta opció no s'habia deshabilitat per defecte a la Jaunty, o estic equivocat?

papapep
April 20th, 2009, 12:39 AM
A l'upstream (xorg) l'han canviat per AltGR+PetSis+K.

Miquel Ubuntero
April 20th, 2009, 04:14 PM
Moltes gràcies per les vostres paraules.
Referent a lo de crt+alt+esborrar no ho havia verificat. Donat que tinc la 9.04 en Virtual Box, no era possible provar-ho.
A veure que més trobeu! ;)

Per cert. Aprofito per agrair a en Rafael Carreras tota l'ajuda que m'ha donat per portar a fi aquesta guia.

Salutacions, Miquel.

Mitsurugi
April 23rd, 2009, 09:05 AM
bona guia! ieah Potser massa tècnica per algú que en sap menys d'informàtica (Fa temps que vull ficar-li ubuntu a la meva xicota XD, que quedi clar que parlo de l'ordinador de la meva xicota :lolflag:), així que n'hauré de fer una de més bàsica, espero que em serveixi aquesta.