PDA

View Full Version : [SOLVED] Estic a punt de rendir-me

jinglada
March 28th, 2009, 02:30 AM
:confused: Estic embolicat en la informàtica des del 1969 que vaig estudiar l'ensamblador per a l'ibm-360/20. Vaig treballar en feines para-informàtiques fins el 1973, entre elles vaig aprendre a programar una olivetti p-101 i llegia sense amb força fluidesa les fitxes perforades i també les cintes de unes altres olivettis tele-terminals. El 1977 vaig retornar-hi en un pool de gravació i maquinetes programables per a control de stocks, etc. El 1985 vaig passar a ser cap d'explotació d'un sistema 4361 i 4381 (ordinadors centralitzats d'IBM). Em vaig especialitzar en SQL. Vaig aprendre Cobol. El 1990 vaig passar a S/3 i despres a S/400 i també a RISC System/6000. Vaig aprendre Unix. etc.
A casa, el 1985 tenia un Spectrum i un Comodore. El 1986 vaig fer programes de control de socis d'un centre d'estudis amb un Amstrad. A casa el 1988 tenia un PC-XT, el 1992 un PC-AT, el 1997 un pentium i el 2000 un AMD-no-sé-què. Del 1988 al 1997 vaig usar MS-DOS, després Windows fins el 2004 i després 4 anys de Mac-OSX amb un ibok-G4.

Els gairebé 4 anys de la poma mossegada van ser molt alliberadors i estables en relació a la meva història de 7 anys de finestres obertes amb corrents d'aire prou contaminat.

Ara tenia l'esperança d'alliberar-me del tot amb l'Ubuntu, però estic a punt de rendir-me. Porto dies i dies pendent dels problemes de l'Ubuntu i no hi ha manera de fer la feina.:confused::confused:

CarlesOriol
March 28th, 2009, 08:19 AM
Vinga home!!!

Et convido que vinguis amb nosaltres a la festa de Terrassa http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1105012...

Ja veuras com aprens un munt i t'animes.

Recordo quan vaig començar a usar linux que el que em feia més por era la falta de seguretat del que estas fent.
Conneixer altra gent i compartir directament els seus coneixements et donarà aquesta força a més et divertiras.

PatrickVogeli
March 28th, 2009, 10:45 AM
jo et diria que no et rendissis, pero es que a vegades, i per desgracia, hi ha maquinas tan mal fetes que son del todo incompatibles amb qualsevol cosa que no sigui el sistema operatiu que et dona el fabricant.

Es questio de mirar una mica abans de comprar... encara ens toca fer-ho.

salut i sort

SiscoGarcia
March 28th, 2009, 04:34 PM
Porto dies i dies pendent dels problemes de l'Ubuntu i no hi ha manera de fer la feina.:confused::confused:

El problema és que els fabricants de maquinari només pensen en les finestres, no sé si és que volen aerogenerar-se o què, però el que haurien de fer és regenerar-se. L'ubuntu no té cap problema ;)

Com diu el Carles, passa't per Terrassa (https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/JauntyJackalope) i veuràs com se t'alça l'ànim :)

Miquel Ubuntero
March 28th, 2009, 05:23 PM
Hola jinglada.
A Terrassa i trobaràs suport tècnic i recolzament moral.
Ànims! som molts amb ganes d'ajudar.
No et rendeixis.
T'hi esperem!

jinglada
March 28th, 2009, 05:38 PM
Gràcies pel vostre suport i ànims.

Lamentablement no podré anar a Terrassa ja que sóc al·lèrgic al wifi, als repetidors de mòbils, als camps magnètics de l'alta tensió. Tot això i potser altres coses em produeix unes migranyes i dolors d'espatlla i maluc fatals. De vegades ho detecto a temps i he de marxar abans de que sigui tard. Obriré un altre fil per fer una pregunta sobre això.

Us desitjo una bona festa del JauntyJackalope!