PDA

View Full Version : La barra d'eines del Firefox no funciona

Quepotser
March 23rd, 2009, 08:52 PM
Hola a tothom.
Avui, després d'engegar el Firefox, m'he trobat amb la sorpresa de que la barra d'eines havia deixat de funcionar. Tan sols apareix activada la icona de tornar a l'inici a la barra de navegació i en quant a la barra de les adreces d'interés m'ha aparegut totalment buida:107406

He provat de reinstal·lar-lo però fa exactament el mateix. Com que si reinicio el Firefox puc utilitzar els menus de la barra superior (una vegada), he anat a la consola d'errors i em diu això:

107409

Espero haver-me explicat prou bé. Si algú te alguna idea de què pot ser li agrairia molt que m'en fes cinq cèntims. Gràcies per endevant.

oriolsbd
March 23rd, 2009, 09:58 PM
Quan l'has desinstal·lat, ho has fet completament? Amb els fitxers de configuració i tot? Des de Synaptic seria "Marca per a desinstal·lar completament". Si no ho has fet així, prova de fer-ho.

Tomàs M.
March 23rd, 2009, 11:07 PM
També pots provar d'arrencar-lo amb un perfil nou, a veure què passa (firefox -profilemanager)

Sort!

Quepotser
March 24th, 2009, 08:58 AM
Bon dia.

Oriolsbd: Vaig desinstal·lar completament amb en Synaptic i no va canviar res.

Tomas M.: Glups!, i com es fa això?

Gràcies per les vostres respostes.

oriolsbd
March 24th, 2009, 02:12 PM
El que et comenta el Tomàs és executar en terminal el que t'ha escrit:

firefox -profilemanager

Salut!

Quepotser
March 24th, 2009, 08:09 PM
Bona tarda. Ja he executat el "Firefox -profilemanager" i sembla que no ha canviat res. Però si miro la consola d'errors del Firefox em surt això:
107496

oriolsbd
March 24th, 2009, 11:29 PM
L'ordre que t'hem passat era incorrecta. Ha de tenir alguns caràcters en majúscula:

firefox -ProfileManager
Prova-ho així, a veure si t'obre l'administrador de perfils i en pots crear un de nou.

Quepotser
March 25th, 2009, 09:17 AM
Bon dia. Efectivament aquesta vegada ha funcionat i he pogut crear el nou perfil, hi ha però, una pregunta: seria possible recuperar les adreces d'interès i l'historial del antic perfil?
De totes maneres moltes gràcies altra vegada i per endevant.

Tomàs M.
March 31st, 2009, 12:13 PM
Perdona'm el retard i el tema de les majúscules (a mi em funciona sense...)
Prova d'instal·lar FEBE (https://addons.mozilla.org/ca/firefox/addon/2109) per a recuperar-ho (copiant del perfil antic, clar). També pots mirar de recuperar configuracions, extensions, contrasenyes desades, etc, però el meu consell és que recuperis cada vegada una cosa i comprovis el nou perfil, si recuperes el que t'està provocant el problema al perfil antic, malament... si ho fas pas per pas i se't reprodueix el problema, com a mínim en sabràs el culpable, i podràs recuperar tota la resta a un altre perfil.

Sort!

Quepotser
April 1st, 2009, 12:38 PM
Moltes gràcies Tomas. Diuen que és millor tard que mai, o sia, igualment s'agraeix. Ja he sol·lucionat el tema del perfil i de les configuracions, però de totes maneres m'he baixat el FEBE, i després de probar-lo una miqueta he decidit que em pot anar molt bé.