PDA

View Full Version : La carpeta Dibuixos esta penjada

MiquelBLL
March 23rd, 2009, 05:25 PM
Tinc una carpeta anomenada Dibuixos en la cual hi tinc altres carpetes en les que hi tinc fotos dibuixos i gifs, doncs resulta que l┤obro be pero despres cap carpeta sem pot obrir, o sigui que queda penjat i tinc que foršar a tancar la finestra que tampoc es tanca normal. Aixo em passa si l┤obro amb Vista d┤icones , si l┤obro en Vista de llista si hi puc accedir, i si l┤obro en una pestanya nova tambe hi puc accedir,si l┤obro amb Dolphin tambe hi accedeixo pero si l┤obro en una finestra nova llavors no hi puc accedir. Alg˙ sap que pot passar? per altra banda l┤ordinador funciona be. Asus 8.10 AMD, Nvidia, amb la versio Intrepid em funciona bastant be, amb la Hardy era horroros, cada dia s┤em penjaba una vegada segur i tenia que tancar l┤ordinador, sort que amb la 8.10 es van arreglar els penjes, no se com vaig aguantar, em sap greu dir-ho pero el Vista no se m┤ha penjat mai, clar que cuasi no el faig anar.

jordilin
March 23rd, 2009, 10:57 PM
Aixo sona una mica raro. Les carpetes (directoris) tenen permissos d'acces, per tant, tan es que tinguis vista llista o icones. Mira els permissos que tenen. (normalment marcat com r (lectura) w (escriptura) x(execucio))

MiquelBLL
March 24th, 2009, 05:42 PM
Hola gracies. Els permisos no els he tocat i son els mateixos que totes les altres carpetes, no se potser es un defecte del disc dur, pero ja te dic que si ho obro en una pestanya funciona be. He canviat les icones i he posat un altre tema d┤emerald pero aixo no afecta. Em resigno a no saber que pot ser pero no crec que sigui l┤unic a qui li ha passat al mon, no se com fer per donar a coneixer aquesta incidencia, voldria que els programadors ho sabesin. Ho he ┤sol.lucionat┤ copian el mateix caixˇ (carpeta) d┤un disc dur en que tinc copia de fotos musica videos documents....
Salutacions.

PellRoja
March 24th, 2009, 08:59 PM
Son moltes imatges? potser al obrir-se i fer la previsualitzaciˇ de totes les imatges fa que peti per falta de mem˛ria o nose.

MiquelBLL
March 26th, 2009, 05:19 PM
Hola. No no son gaires imatges, a mes ja petava al mostrar les icones de les carpetes que contenen les imatges.I lo curios es que ara em torna a funcionar be, o sigui que puc obrir les carpetes be. A veurer el que em dura. Gracies. :)