PDA

View Full Version : No es veuen els menús d'alguns programes.

Santiagoviola
March 23rd, 2009, 01:08 PM
Salutacions.
Ubuntu 8.10 32bits

Des que vaig actualitzar, he tingut un petit problema amb els programes KDE, OpenOffice i tal com MythTV.
El cas del primer encara no està solucionat, el del segon si(canviant la definició de la lletra) i el tercer se m'ha donat recentment en instal·lar-lo.
Resulta que no se'm veuen els menús, es a dir, les lletres corresponents a les definicions del menú de cada programa resulta que desapareixen. Clar, llavors no puc fer ús d'aquestos per que cada pestanya, cada opció, cada botonet no se'm veu.
Algú li ha passat i finalment ho ha solucionat? Me podria explicar com s'ho ha fet? O on puc recórrer per a sol-ventar aquest cas?

Gràcies per l'atenció.

- Tot sigui per aconseguir un mon sense límits ni fronteres, on tots siguem germans per una mateixa causa i fet. "Linux avança" -

papapep
March 23rd, 2009, 01:20 PM
Hola, Santiago.

Si tens els efectes d'escriptori activats (Compiz), prova a desactivar-los, a veure si ve d'aquí.

Santiagoviola
March 23rd, 2009, 03:00 PM
Hola.

es cert que no he matisat el que he fet abans.
m'explico doncs.

1- vaig canviar la definició dels caràcters al ubuntu: sistema - preferències - aparença - tipus de lletra. Llavors es va solucionar els problemes del oOffice, però no els de KDE o d'altres progs. com he matisat a la primera entrada.
2- vaig mirar de treballar en emerald, activar i desactivar i res.
3- tinc el fusion icon i he activat i desactivat el compiz com has comentat, però no passe res.

i es aquí on venia a preguntar i per això he obert el tema.

Gràcies per la teva ràpida resposta "papapep" i gràcies a les futures.

oriolsbd
March 23rd, 2009, 05:06 PM
Al mateix "Sistema > Preferències > Aparença", ves a la pestanya "Interfície" i mira com ho tens configurat.

Salut!

Santiagoviola
March 23rd, 2009, 09:19 PM
Ja he mirat la interfície i he manipulat canviant les opcions d'icones i res. Gràcies igualment!

A veure que penseu.
Resulta que llegint he pogut observar que la gràfica Nvidia GeForce4 Ti 4200 with AGP8X dona alguns problemes amb alguns jocs amb Ubuntu 8.10. Clar que no han matisat gaire més. Es possible canviar el "graphic driver nvidia 96" per defecte recomanat per Ubuntu per a aquesta tarja per un altre? Sabeu algun que funcione, o pugui funcionar també? O per desgracia no existeix cap actualització vàlida si no es que compro una targeta més moderna?

CarlesOriol
March 25th, 2009, 09:25 AM
Al mythtv prova d'anar al setup i canviar el renderitzat de opengl a l'altre.