PDA

View Full Version : Dubte en actualitzar versions



Daerun
March 14th, 2009, 10:16 PM
En principi tinc la Hardy y poques ganes d'actualitzer de moment perquè tot funciona com la seda. Ara bé, en cas que volgués fer-ho, per exemple, quan aparegui la Jaunty (igual em pot donar, depèn de com estigui la lluna... :lol: ), s'actualitzaria directament de Hardy a Jaunty (vull dir, sense passar pel pas intermig de l'Intrepid)? :P

papapep
March 14th, 2009, 10:37 PM
No, hauràs de passar per totes.
Crec que de LTS a LTS (per exemple, de 6.06 a 8.04) s'ha pogut saltar, però no tinc clar si ha anat bé o no (de fet no conec ningú que ho hagi fet..).

Aquí: https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Recursos/Versions_Ubuntu

podeu trobar (per qui no estigui al cas) les versions que hi ha hagut fins el moment.

Daerun
March 15th, 2009, 02:34 PM
Ostres, però aquest procés pot durar tot el dia, no? :shock: Potser millor anar actualitzant a poc a poc.

Morfeo99
March 15th, 2009, 08:39 PM
Personalment, jo hem quedaria amb hardy...però que consti que es una opinó personal per la meva "experiencia". Jo vaig saltar a Intrepid per un problema puntual provocat per mi i sincerament, he reinstalat la Hardy perquè després de provar uns dies l'Intrepid, hem va donar problemes. (No detectava l'impressora, ni la webcam..) cosa que amb Hardy no he tingut absolutament cap problema. I va fi com la seda eh!
Ja se que algú hem pot dir que si no m'ha rullat, potser era ben sencill d'arreglar i segurament que es així, però si el que necessites es "estabilitat"..jo et recomano que et quedis a la hardy. Ja hi haurà temps a fer experiments en un altra moment, amb una altra Ubuntu LTS preparada a la disquetera per si de cas! :P

enricXIII
March 15th, 2009, 08:44 PM
Ui!! Perdó! el morfeo99 sóc jo, per error he entrat amb un usuari que ja no recordaba, disculpeu!

torracastanyes
March 16th, 2009, 12:56 AM
Jo no ho veig tant greu. Sembla que la Intrèpid va sortir una mica "verda", i al principi va donar problemes, però hores d'ara va prou bé.

jaume69
March 16th, 2009, 01:38 AM
Si no tens molts programes o paquets "extra" instal.lats,podries actualitzar,pero si ja fa temps que la tens instal.lada i ho tens molt carregat,jo no ho faria...,crec.
:rolleyes:

oriolsbd
March 16th, 2009, 07:17 AM
Tot és qüestió de gustos. Normalment entre una versió i la seva posterior no hi ha excessius canvis. O sigui que no fer l'actualització de 8.04 a 8.10 tampoc no és cap cosa xunga.

Ara, entre dues versions sí que es nota més el canvi. O sigui que el canvi de 8.04 a 8.10 hauria d'estar més encaminada a poder tenir la 9.04. Però com he dit abans, tot és qüestió de gustos.

És cert el que diu el Torrecastanyes. Al principi, la 8.10 tenia certs desajustos però ja fa temps que funciona molt bé (com a mínim a mi i a la gent que conec que l'utilitza).

ilku
March 16th, 2009, 10:16 AM
Papapep, ja en coneixes un que va passar de 6.04 (Lts) a 8.04 (Lts), directament :).
La actualització va anar prou be, però no es pot comparar amb una instal.lació neta, et queden residus de la versió anterior (al menys en el meu cas).
Tot i que si no hi ha altre remei, per la qüestió que sigui (en el meu cas perquè es un sevidor productiu) es pot deixar funcionant sense gaires problemes.
Jo recomano, si es pot, fer una instal.lació neta.

P.D. En un altre servidor (tambe productiu) vaig fer tota la linea d'actualitzacions, inicialment era una feisty i vaig acabar amb la hardy. Tampoc va tenir gaires problemes, però al final en un moment de "depiste" dels usuaris vaig fer instal.lació neta, i no es pot comparar.

Daerun
March 17th, 2009, 01:56 PM
Em sembla que actualitzaré, doncs. La Hardy la vaig instal·lar neta, y com que el més probable és que més endavant vulgui actualitzar igualmente, prefereixo fer-ho ara, acostumar-me a les novetats, i si de cas per a la següent actualització em plantejaré fer-la neta.

Grácies :D