PDA

View Full Version : dos gràfiques a xubuntu

socderafel
February 23rd, 2009, 09:26 PM
hola a tots!
Resulta que tenia un Pentium III vell a casa que voldria gastar com a servidor. tenia xubuntu instalat, pero amb 128 de RAM no anava molt be.Vaig intentar altres distribucions lleugeres, pero no m'han convençut.

Un amic m'ha donat un mòdul de 512 i ara vaig a posar-me amb ubuntu directament. La pregunta es si amb el processador a 600Mhz anirà be.
També m'ha donat una gràfica ASUS amb 128.L'ordinador te una NVIDIA amb 32 de memòria, i va integrada,i ací es on tinc el principal dubte.

Si li pose la gràfica que m'han deixat, quina configuració agafaría l'ubuntu? hi haurà algún problema a l'hora d'iniciar?

Pregunte més que res per no fer la feina... encara que acabaré fent-ho.
I per acabar, quina distro li clave per a que optimitze els recursos? xubuntu no m'acaba de convencer visualment, pero Kubuntu no serà un poc massa??

Recollons quantes preguntes en un moment...

Gràcies!!

socderafel
February 24th, 2009, 04:15 PM
solucionat.
La gràfica que hi havia no era integrada. he posat la nova, i el mòdul nou de 512 i he instal.lat intrepid sense problemes, i va prou fluid.
No se si es pot editar el titol del fil per a posar solucionat...

papapep
February 24th, 2009, 04:18 PM
Ben fet! És la prova de que algun cop és millor provar (sempre que no sigui perillós) abans de preguntar ;-)

No pateixis pel rotllo de marcar el fil, ja és un clàssic al fòrum... :-)

socderafel
February 24th, 2009, 05:35 PM
jejeje, si que es deveres que a voltes es millor preguntar...
ara vaig a vore si li entra un kubuntu, per allò de tindre Gnome a un i KDE a l'altre...
Gràcies!