PDA

View Full Version : Cool new futuristic hacker theme



regan1
February 22nd, 2009, 02:10 AM
hello all, iv designed a theme that i think is quit cool take a look its the first one. but i want to do more to it you know add those cool shapes lights and bar things to it like they do in previous movies such as diehard 4.0, ironman, fantastic four etc
so i had a go trying to make a new type of design with photoshop "see second picture down below to view" its nothing great but thats kinda the look im going for it was just a quicky to show you guys an example of what im going to create. So how would i go about doing this??

Bölvağur
February 22nd, 2009, 02:45 AM
First one is kind of doable in emerald, dunno how much you have to do for getting the second one, but if it's not possible with emerald then you'd have to do some rewrite of the metacity code.

Btw tiling window managers are more hacker like ;) You may want to look into it

RichardLinx
February 22nd, 2009, 03:23 AM
Pretty cool mock-ups actually.

Omnios
February 22nd, 2009, 03:44 AM
I want,, any reading on doing this?

vikramaditya
February 22nd, 2009, 05:42 AM
+1 good work, but makes my brain hurt! :)

regan1
February 22nd, 2009, 05:50 AM
NA dude the first one i did i just recoloured it and added my own stuff

regan1
February 22nd, 2009, 05:55 AM
So how would i beable to rewrite of the metacity code??

regan1
February 22nd, 2009, 05:57 AM
First one is kind of doable in emerald, dunno how much you have to do for getting the second one, but if it's not possible with emerald then you'd have to do some rewrite of the metacity code.

Btw tiling window managers are more hacker like ;) You may want to look into it

Yea the tiling window magers arnt really up to date with what im going for cheers for the addvice though

konqueror7
February 22nd, 2009, 06:29 AM
nice theme...but how would openoffice look like?:D

regan1
February 22nd, 2009, 06:34 AM
nice theme...but how would openoffice look like?:d

huh??

konqueror7
February 22nd, 2009, 06:44 AM
i mean how will openoffice would look like having this theme...;)

regan1
February 22nd, 2009, 08:35 AM
i mean how will openoffice would look like having this theme...;)

O ok lol why?? openoffice??

konqueror7
February 22nd, 2009, 08:42 AM
i just want to see on how would a hacker would look like using openoffice...:lolflag:

karellen
February 22nd, 2009, 09:19 AM
adobe photoshop cs2 keygen? :D

Phreaker
February 22nd, 2009, 12:05 PM
OO is not worthy of a hacker theme :D

regan1
February 23rd, 2009, 05:40 AM
i just want to see on how would a hacker would look like using openoffice...:lolflag:

AH yea dude lol im not hacker thats just a word describing what im after. Okeydoky :)

regan1
February 23rd, 2009, 05:42 AM
OO is not worthy of a hacker theme :D

yea dude its just a disribtion of what im after so i can improve it

regan1
February 23rd, 2009, 05:42 AM
adobe photoshop cs2 keygen? :D

What you want it or something??

zerriouzz
January 16th, 2010, 06:20 PM
very nice theme.

Do you have a link where i can download? TANX:d

NoaHall
January 16th, 2010, 06:22 PM
You know, it isn't hackers which have themes like that, it's people running old computers. True hackers don't have themes. They don't waste their time on the little stuff.

Eisenwinter
January 16th, 2010, 06:23 PM
hello all, iv designed a theme that i think is quit cool take a look its the first one. but i want to do more to it you know add those cool shapes lights and bar things to it like they do in previous movies such as diehard 4.0, ironman, fantastic four etc
so i had a go trying to make a new type of design with photoshop "see second picture down below to view" its nothing great but thats kinda the look im going for it was just a quicky to show you guys an example of what im going to create. So how would i go about doing this??
Have you ever heard of punctuation? Add commas and dots, and then maybe, just maybe, I'll read your post and look at your screenshots.

k64
January 16th, 2010, 06:36 PM
Where can I download this theme? It looks pleasing.

n0dix
January 16th, 2010, 11:53 PM
Why do you don't post in gnome-look??

CharlesA
January 16th, 2010, 11:57 PM
Thread is almost a year old. >.<

evyan09
June 19th, 2011, 05:35 AM
Can you give a site to download your ubuntu themes? pls.....i really like to have that on my Ubuntu.....thanks for advance....^^,

Bandit
June 19th, 2011, 05:54 AM
Can you give a site to download your ubuntu themes? pls.....i really like to have that on my Ubuntu.....thanks for advance....^^,

Check the date on this thread. It smells of necrosis..

Dustin2128
June 19th, 2011, 05:56 AM
Shame, too. Looked quite nice.

Bandit
June 19th, 2011, 06:33 AM
Shame, too. Looked quite nice.

Window Maker used to have some awesome ones back in the day..

http://xwinman.org/screenshots/wmaker-skyman.jpg

Dustin2128
June 19th, 2011, 06:45 AM
Window Maker used to have some awesome ones back in the day..
<cut ginormous screenshot>

Eh, it's alright. I use window maker occasionally on the slackware machine. I prefer true transparency though, rather than just copying off the background, looks cleaner.

regan1
February 13th, 2013, 01:44 PM
dam i done this agers ago. guys the themes long gone i dont even mess around with ubuntu no more. cheers for all the comments though. i still get mails about it haha):P

cariboo
February 13th, 2013, 05:59 PM
With that, this thread is closed.