PDA

View Full Version : No pantalla completa

tanreb20
February 16th, 2009, 11:37 PM
Hola, avui he instalat un joc i quan l'0intento exevcutar e sposa en pantalla completa.

Com que a mi m'agrada molt jugar en mode finestra(x paralr i tal pel msn) hi ha alguna manera d desde comandes o aixi fer-ho?

Segurament el propi joc ja u porta pero m'agradaria saber com dir el tamany d'una aplicacio desde "la termial"

SiscoGarcia
February 17th, 2009, 01:21 AM
Hola tanreb20, no tinc ni idea de què es pot fer, i em sembla que si no dones més informació (per exemple podries dir de quin joc es tracta) no hi haurà ningú/na que et pugui ajudar ;)

tanreb20
February 17th, 2009, 01:45 AM
el joc es el World Of Goo Demo.

EL tema es no aquest joc, si no desde un terminal poder executar un programa amb el tamany que vulgui...

socderafel
February 17th, 2009, 07:44 AM
potser a les opcions del joc pugues posar que no es pose a pantalla completa. hi ha joc que ho permiteix.

kukat
February 19th, 2009, 10:44 AM
He baixat i he provat el joc, però no hi ha opció de canviar la finestra. Ni respon a ALT + F5 ( Restaura la finestra) ni amb ALT + F9(minimiza finestra), ni amb ALT +F10(maximitza finestra), EXECUTANT-LO DES DE LA TERMINAL (/opt/WorldOfGooDemo/WorldOfGoo)

com no hi haja altra opció que desconega, ho veig complicat....Algú sap alguna forma?

Com no pugues instal·lar-lo amb el WINE,que si que es pot canviar la mida....Però ho veig un poc lleig havent versió per a Linux:D

oriolsbd
February 19th, 2009, 12:39 PM
Una manera un pèl cutre és instal·lant el joc en una màquina virtual de Virtualbox (per exemple), on hi tinguis instal·lat el joc. En la màquina virtual, el joc estarà en mode de pantalla completa, però des de la màquina "real" ho veuràs com una finestra.

Apart de ser una solució una mica cutre, és molt probable que el rendiment no sigui el mateix.

Salut!