PDA

View Full Version : Experiència amb l'Anaphraseus

ricoris
February 8th, 2009, 12:14 PM
Hola!
Obro aquest post perquè crec que l'Anaphraseus és una alternativa molt interessant per als traductors però dóna alguns problemes a l'hora d'instal·lar-ho en algunes versions d'Ubuntu. M'agradaria saber si algú l'ha aconseguit instal·lar al Hardy i quin ús en fa. Us explico la meva experiència.
Vaig descarregar fa poc l'Anaphraseus 1.22 a l'Ubuntu Hardy del meu portàtil Samsung i em va donar molts problemes per a crear l'arxiu .ini. Al final em van passar l'arxiu i al deixar-ho a la carpeta corresponent funcionava. El problema, però, és que aquesta versió no suporta les memòries de traducció en UTF-8 TMX que faig servir sinó només aquelles memòries en UTF-16 TMX, és a dir Unicode. Per tant, vaig decidir descarregar un dels "snapshots" de SourceForge perquè deien que aquestos si que ja llegien el format UTF-8 TMX. Quan ho vaig fer, però, en clicar a Setup el programa en va donar error. A algú més li ha passat això? Què heu fet? Algú sap com crear memòries en UTF-16 amb algun programa que rutlli a Ubuntu? (Amb el bitext2tmx només es poden crear memòries UTF-8 TMX, que jo sapiga)