PDA

View Full Version : Presentación erlguta



erlguta
February 5th, 2009, 10:18 AM
Boas.
Por fin temos un LoCo Galego!.
Preséntome. Chamome Guta, son da Coruña e son Admin de sistemas, programador e programador de centrales VoIP Asterisk.
Levo con GNU/Linux desde Debian Potato. Utilizo Debian lenny no servidor da miña casa e Ubuntu no Desktop e no curro, e como depende de min, vou instalalo en todala empresa (os servidores xa están virtualizados con Ubuntu JeOS e Xen ou VmWare-Server).
O meu Galego e bastante malo...Galego de escola :( (xa que realmente nacín en Zaragora, pero vivín aqui case toda a vida e síntome Galego 100%). E moi difícil falalo ben se non o falas diariamente na tua entidade familiar ademais xa sabedes que os Coruñeses somos uns descatados ;) (e broma, non quero para nada crear este tipo de discusións).
O que iba, e que non creio que colabore moito nas traduccións, pero si podedes contar conmigo para calquer tema de difusión, cursiños, reunións, eventos, etc, etc.
Un saludo.

felipexil
February 24th, 2009, 12:56 AM
Boas Guta!

Como ves de momento aínda estamos empezando con todo isto, así que a túa axuda vai ser fantástica (especialmente nos temas que dis: difusión, cursiños, eventos...).

Un saúdo!
Felipe.

P.S.: Espero que nos activen a lista de correo en breve (así non tardarei en responder tanto tempo :oops: )

ketk
August 31st, 2009, 03:26 PM
Engádome a esta benvida ao LoCo galego.
Tamén expresar a miña disposición a axudar na medida das miñas posibilidades con este proxecto.

Brath-ga
October 15th, 2009, 08:49 AM
Moi boas.
Non sabía que tíñamos un Loco galego!!!
Eu son da Coruña, teño 53 anos e levo con Ubuntu dende a versión 6.10, polo tanto ainda que non programo xa controlo bastante (os problemas eran maiores daquela).
Vexo que esto está un pouco parado, a ver si xuntamos un ouco mais de xente e podemos facer algo na Galiza.
Unha aperta a tod@s.

pikamoku
October 15th, 2009, 07:55 PM
ola Brath-ga¡¡

tes razón, eu xa estou tentando atraer visitantes, pero das orellas nos podo traer :D :D