PDA

View Full Version : temes

panicot
January 28th, 2009, 03:12 PM
hola a tots

tinc l'ubuntu 8.10 i he vist que el puc canviar de aparença perquè ja el tinc una mica aburrit jejeje. el problema ve quan amb descarego un tema i no sé com instalar-lo. Algu em pot ajudar ???

gracies

papapep
January 28th, 2009, 03:22 PM
Hola Panicot,

si fiques al gúguel: "com instal·lar nous temes ubuntu" o, fins i tot "como instalar nuevos temas ubuntu", et sortiran referencies a carretades.
No és per no dir-t'ho, però si ja està escrit 50.000 cops, quin sentit té tornar-hi, oi? :-)

panicot
January 28th, 2009, 03:44 PM
noi soc una mica burro o que pero no men surto :(

oriolsbd
January 28th, 2009, 05:41 PM
A "Sistema>Preferències>Aparença" hi trobaràs un botó per instal·lar nous temes, sets d'icones, etc. Si el que has instal·lat és un tema sencer, el podràs activar directament des de la primera pestanya ("Temes"). Si només era una part d'un tema, o si vols modificar només una part d'un tema (els colors, les icones, cursors, etc) ho has de fer a través del botó "Personalitza" de la mateixa pestanya.

Salut!

open-pitu
January 29th, 2009, 11:47 AM
Si visites aquesta web trobaràs una gran col·lecció de temes de tots tipus com t'ha expliclat l'Oriol: http://www.gnome-look.org

panicot
January 29th, 2009, 01:56 PM
GRACIES PER TOT

pero ara tinc un altre problema, quan he descarregat al tema i l'intento instal·lar em posa:

S'ha produït un error en instal·lar el fitxer seleccionat

algu te una solucio?

indiosincracia
January 29th, 2009, 02:04 PM
Ja has mirat que el tema que t'has descarregat sigui compatible amb la versió de l'escriptori gnome que utilitzes?

PellRoja
January 29th, 2009, 10:13 PM
Et recomano aquest programa mes senzill

http://www.somgnu.cat/gnome-art-next-generation/

l'instal·les pots triar i clickant a aplicar ja t'els instal·la.

Santiagoviola
August 13th, 2009, 03:51 PM
Hola, bona tarde companys.

Ubuntu 9.04 32 bits

Una consulta.

Jo això de instal·lar temes ja ho tenia per mà, però ara m'he trobat amb un petit entrebanc en passar-me al Jaunty. I es que intento instal·lar un tema "OxygenRefit2-black-version" i no puc, de sobte desapareix el gestor d'aparences.

Que passa? Com puc sol·lucionar-ho, hi ha cap altra forma d'insta·lar?

Gràcies anticipades!

RataDP
August 13th, 2009, 04:45 PM
Hola, bona tarde companys.

Ubuntu 9.04 32 bits

Una consulta.

Jo això de instal·lar temes ja ho tenia per mà, però ara m'he trobat amb un petit entrebanc en passar-me al Jaunty. I es que intento instal·lar un tema "OxygenRefit2-black-version" i no puc, de sobte desapareix el gestor d'aparences.

Que passa? Com puc sol·lucionar-ho, hi ha cap altra forma d'insta·lar?

Gràcies anticipades!

Jo crec q es més el problema del arxiu, per que jo ahir en vaig descarregar el OxigenRefit-orange-version y em pasaba igual, sols feia q donarme errors així que me'n vaig decidir per un altre.
Ara utilitzo aquest tema:
MiraV2 -> http://sen7.deviantart.com/art/Mira-100077120

*NOTA* -> al sex missatge el creador del tema explica com se instala ;)

PatrickVogeli
August 13th, 2009, 06:36 PM
descomprimiu l'arxiu i el copieu manualment a .icons o .themes. Les aplicacions d'arrossegar i deixar anar son molt maques i utils i tot el que vulgueu, però saber com es fan realment les coses, es encara millor.

salut

RataDP
August 14th, 2009, 03:30 PM
descomprimiu l'arxiu i el copieu manualment a .icons o .themes. Les aplicacions d'arrossegar i deixar anar son molt maques i utils i tot el que vulgueu, però saber com es fan realment les coses, es encara millor.

salut

Gracies això no l'havia lligit en ningun lloc de com instalar un tema manualment ;)

RDP ;)