PDA

View Full Version : Photoshop 7 a l'ubuntu 8.10

txotxi
January 18th, 2009, 12:08 AM
Hola, tinc instal·lat l'ubuntu 8.10 en un portàtil dell vostro 1510 i m'havien comentat que amb l'ubuntu puc instal·lar el photoshop 7 a través del wine. la història és que el wine ja el tinc instal·lat però no se com fer per instal·lar el photoshop. també voldria saber si realment la versió 7 del photoshop és la més adient per ser instalada, es que soc novato amb l'ubuntu i tinc dubtes.
moltes gràcies

salut

lo gambusí
January 18th, 2009, 12:11 AM
No vull marxar del tema, però depèn de per a què necessites el Photoshop no et cal complicar-te tant la vida, amb el GIMP o l'INKSCAPE pots fer de sobres. I t'ho dic per experiència!

prostata
January 18th, 2009, 12:00 PM
Amb el Gimp, pots fer tot el que farìes amb PS, i és gràtis. Jo soc molt aficionat a la fotografìa, de fet tinc fotos meves penjades a la xarxa, i et puc garantir que Gimp és com a mìnim igual o millor que PS. Participo en fòrums fotogràfics i de soft. lliure i sé el que et dic.

Gimp: gràtis i tant bò com qualsevol. Actualitzacions fermes i sempre gratuït.

PS: de pago, i no és millor que Gimp.

Si tens duptes o vols comentar res sobre Gimp, aquí estic...

Salutacions

Montblanc_Kupo
January 18th, 2009, 12:06 PM
Yes Photoshop 7 will install in WINE and runs fine. If you are a graphics professional used to adobe products, you will hate GIMP. GIMP has many features, but very poor user interface.

guillemsola
January 18th, 2009, 01:36 PM
Jo també et recomenaria el gimp però el photoshop no el conec gaire... Deu ser una pena pagar una pasta per un programa com el PS i que després hi hagi una alternativa lliure igual o millor.

De totes formes sembla que el photoshop funciona bé amb el gimp segons diu aquí:

http://appdb.winehq.org/appview.php?appId=17

També sé que existeix una versió del gimp amb aspecte més semblant al PS. Es diu gimpshop.

http://delirial.com/archives/howto-gimpshop-on-ubuntu/

I respecte a con instal·lar-lo, igual que amb ho faries amb el finestres! De fet res que el google no pugui solucionar.

salutacions

salutacions!

lamatxin
January 19th, 2009, 12:51 AM
si estàs acostumat al photshop passar-se al gimp es un suplici ... lamentablement :P

prostata
January 19th, 2009, 09:27 AM
si estàs acostumat al photshop passar-se al gimp es un suplici ... lamentablement :P

si, pot ser cert, tant com a l'inreves, però un cop estàs dins...

Salut

txotxi
January 19th, 2009, 12:57 PM
Jo fa poc que estic utilitzant de forma quotidiana l'ubuntu...i clar m'està costant una mica, a part de que no tinc gaire idea d'informàtica el plantejament es totalment diferent al del windows, però tinc ganes d'acabar utilitzant bé l'ubuntu i anor-lo descobrint...per això el tema d'instal·lar el photoshop, perquè és al que jo estic acostumat. he provat el gimp però hem costa bastant.
No és fàcil acostumar-se a un sistema operatiu nou, i jo necessito el meu temps. a part jo fa poc que estic vivint a granada i no trobo ni cursos de formació i la gent que conec el linux no l'utilitzen, per això tot acaba sent més autodidacte... sort de forums com aquest...

lo gambusí
January 19th, 2009, 07:31 PM
Si vols cursets de GIMP et recomano que te descarregues la variant que t'han recomanat i que et mires este (http://www.jesusda.com/blog/) blog.

prostata
January 19th, 2009, 08:20 PM
Jo fa poc que estic utilitzant de forma quotidiana l'ubuntu...i clar m'està costant una mica, a part de que no tinc gaire idea d'informàtica el plantejament es totalment diferent al del windows, però tinc ganes d'acabar utilitzant bé l'ubuntu i anor-lo descobrint...per això el tema d'instal·lar el photoshop, perquè és al que jo estic acostumat. he provat el gimp però hem costa bastant.
No és fàcil acostumar-se a un sistema operatiu nou, i jo necessito el meu temps. a part jo fa poc que estic vivint a granada i no trobo ni cursos de formació i la gent que conec el linux no l'utilitzen, per això tot acaba sent més autodidacte... sort de forums com aquest...

Si tens interès en Gimp i en tot el comporta a nivell de procediments i de fòrums especìfics i també de fòrums de fotodigial amb el gimp, envia'm un privat i et pasaré un munt d'info.

Salutacions

txotxi
January 20th, 2009, 05:51 PM
merci per la informació...vaig a mirar-ho amb calma, però de totes maneres voldria saber com hem puc descarregar el photoshop 7...poc a poc voldria anar intercalant-lo amb el gimp, però jo m'en surto molt millor amb el photoshop

papapep
January 20th, 2009, 06:51 PM
però de totes maneres voldria saber com hem puc descarregar el photoshop 7...p

Ho sento, però aquest no és el lloc per consultes d'aquest tipus. El programari privatiu de pagament és això, de pagament.:-)