Results 1 to 8 of 8

Thread: [SOLVED] fitxers audio amr

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Vilanova i la Geltrú
    Beans
    385
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    [SOLVED] fitxers audio amr

    Hola, el mplayer diu: cannot find codec for audio format 0x726D6173, el Totem diu: Hauríeu d'instal·lar el connector Adaptive Multi Rate NarrowBand (AMR-NB) decoder per a reproduir aquesta pel·lícula i el Rythmbox diu: No s'han trobat els connectors del GStreamer per a descodificar fitxers «tipus audio/x-amr-nb-sh».

    Què em recomaneu?

  2. #2
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Sant Cugat del Vallès
    Beans
    485
    Distro
    Ubuntu 18.04 Bionic Beaver

    Re: fitxers audio amr

    RealPlayer versió per a GNU/Linux reprodueix .amr. Fins ara per a mi ha sigut la solució.
    Carles Mayol i Ricart
    Twitter: LitusMayol
    Instagram: LitusMayol
    carlesmayolricart.cat

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Vilanova i la Geltrú
    Beans
    385
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: fitxers audio amr

    M'he descarregat el RealPlayer11GOLD.bin però no sé com s'instal·la. Em podeu indicar com fer-ho o algun fil on s'explica?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: fitxers audio amr

    El RealPlayer està al repositori de Medibuntu. Si l'afegeixes als teus repositoris, podràs instal·lar-lo des de Synaptic. Per a fer-ho edita el fitxer /etc/apt/sources.list:

    Code:
    sudo gedit /etc/apt/sources.list
    Afegeix aquesta línia (millor al final):

    Code:
    deb http://packages.medibuntu.org/ intrepid free non-free
    Nota: Si tens instal·lat Ubuntu 8.04, has de posar "hardy" en comptes d'"intrepid".

    Un cop modificat el fitxer, has de fer que el sistema agafi els nous paquets:
    Code:
    sudo apt-get update
    Un cop ja tens ben configurat el repositori de Medibuntu, primer has dinstal·lar-te el paquet "medibuntu-keyring", que conté la clau d'encriptació dels paquets de Medibuntu. Ho pots fer des de Synaptic.

    Quan ja tinguis instal·lat aquest paquet, ja podràs instal·lar-te el RealPlayer (el paquet es diu "realplayer"), o qualsevol altre programa de Medibuntu (ho pots fer des del Synaptic, per exemple). Pots mirar tots els que hi ha aquí.

    Salut!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Vilanova i la Geltrú
    Beans
    385
    Distro
    Ubuntu 22.04 Jammy Jellyfish

    Re: fitxers audio amr

    Gràcies Oriol. Mira que em passa:
    Quote Originally Posted by oriolsbd View Post
    Code:
    sudo apt-get update
    al final em dona un error:
    ...
    46,9kB descarregats en 4s (11,5kB/s)
    S'està llegint la llista de paquets... Fet
    W: GPG error: http://packages.medibuntu.org intrepid Release: Les següents signatures no s'han pogut verificar perquè la clau pública no està disponible: NO_PUBKEY 2EBC26B60C5A2783
    W: Potser voldreu executar apt-get update per a corregir aquests problemes
    joan@joan-laptop:~$

    Què he de fer?

    "medibuntu-keyring"
    Al synaptic hi tinc l'ubuntu-keyring. És el mateix?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: fitxers audio amr

    Ja és correcte que et dóni l'error de GPG fins que no instal·lis el "medibuntu-keyring". Aquest paquet no és el mateix que el "ubuntu-keyring". Pots comprovar (a través del filtre de Synaptic) que no el tinguis? Em sembla recordar de quan ho vaig fer jo que em donava aquest error i primer no veia el paquet, però en tornar a entrar a Synaptic ja hi era.

    Una manera senzilla de buscar-ho a través de Synaptic és seleccionant el botó de mà esquerra avall, on posa "Origen". Ara podràs buscar específicament en cadascun dels repositoris que tens. Vas al que posa "packages.medibuntu.org/free" i t'haurien de sortir diversos paquets (uns 10), entre ells el "medibuntu-keyring".

    En els repositoris de Medibuntu veuràs que hi ha altres programes que et poden resultar interessants (o no, perquè la majoria d'ells tenen alternatives ja instal·lades): Skype, Acrobat Reader, Google Earth, i altres.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •