Results 1 to 5 of 5

Thread: No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Terrassa
    Beans
    31
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

    No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

    Be, doncs això, després de molt googlejar, revisar el wiki i buscar algun post al forum que m'ajudés, no ho aconsegueixo.

    He trobat diferents pagines on indica com configurar l'Evolution per tal de rebre i enviar correu d'un compte Gmail. A l'hora de enviar, cap problema tot va com la seda. A l'hora de rebre no hi ha manera. Per si serveix d'ajuda les instruccions que trobo son totes com les d'aquest link

    http://tuxlink.wordpress.com/2007/10...lution-ubuntu/

    Si algú em pot ajudar...

    Gràcies

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

    Edita > Preferències > (Marques el compte que vols editar) Edita > pestanya "Recepció de correu" :

    Tipus de servidor: pop
    Servidor; pop.gmail.com
    Nom d'usuari: la teva adreça de correu completa
    Empra una connexió segura: Xifratge SSL
    Tipus d'autentificació: Contrasenya

    i deses amb "D'acord".
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Terrassa
    Beans
    31
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

    Re: No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

    Gràcies, però això es exactament el que he fet i no funciona. També he probat (com indica en alguns blogs) ha indicar el número de servidor:

    Servidor: pop.gmail.com:995

    Tampoc em funciona. He comprobat repetides vegades la configuració del compte de gmail:

    Configuracio > Reenviament i POP/IMAP > Baixada POP > 1. Estat: El correu POP està habilitat per a tots els missatges rebuts des del 14:23

    No hi ha manera, Evolution no em dona cap missatge d'error però no recupera els missatges de Gmail.

    Alguna altra idea?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

    el problema que tens diria que te a veure a que només has habilitat el POP per als missatges que has rebut avui a partir de les 14:23...

    Ves a la web de gmail, i a configuració de POP selecciona la opció per rebre tots els missatges, inclosos el que ja s'han descarregat.

    salut

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Terrassa
    Beans
    31
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

    Re: No puc recuperar el correu de gmail amb Evolution

    Quote Originally Posted by PatrickVogeli View Post

    Ves a la web de gmail, i a configuració de POP selecciona la opció per rebre tots els missatges, inclosos el que ja s'han descarregat.

    salut
    Sembla que hem avançat una mica però encara no del tot. M'explico:

    Faig el que em dius i efectivament quant li dono a recuperar el correu des de Evolution ja els recupera...però només els que tinc en aquell moment. Els que m'envien a posteriori d'haver fet el canvi a gmail ja no m'arriben.

    Si torno a dir-li a gmail que els vull tots un altre cop, ja els torno a tenir i així cada vegada. Suposo que el normal seria que una vegada fet el canvi m'arribesin tots i no haver de refer la configuració cada vegada...oi?

    Si se't acut alguna cosa, soc tot orelles

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •