Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: [SOLVED] Configuració d'internet

Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

Re: Configuració d'internet

sudo -s i poses la contrasenya, encara que no veguis res de res, s'esta posant be.

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Quan et demana la paraula de pas, tu l'has d'escriure, però per pantalla no et mostra el que vas escrivint (ni asteriscos ni res). Simplment, escriu-la i prem "Enter".

Salut!

Beans
    19

He fet el que m'heu dit però quan he reiniciat el sistema havia perdut la configuració de xarxa, i aquest cop no estava ni configurada amb el nom eth0. I quan la configurava, no sé que passava però tampoc tenia connexió.
    He tornat a instal·lar l'ubuntu 8.10 i curiosament m'ha detectat la configuració d'internet i ara ja no s'em perd quan tanco o reinicio l'ordinador.
    Gràcies a tothom igualment.
    Gràcies papapep, ara ja sé que és un terminal!!!

Com que ja tinc el problema solucionat, per mi, dono el post per tancat.

Beans
    2,997

Doncs triple enhorabona! per resoldre el problema, per passar-te a gnu/linux i per descobrir el terminal!

Marca el fil com a resolt, triant l'opció "Mark thread as solved" al damunt del fil a "Thread tools".
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks