Results 1 to 9 of 9

Thread: Ubuntu 8,10 una mica estrany

  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Hola, acavo d'instal·lar el nou ubuntu des de zero però no hi porta el compiz i els temes que venen són una mica arcaics i per exemple trobo a faltar "l'ubuntu studio", estic segur que deu faltar alguna cosa per instal·lar, he estat buscant, però no hr trobat res, a algú li ha passat alguna cosa semblant?

  2. #2
    Join Date
    Jan 2008
    Beans
    210
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    El compiz mai ha vingut de sèrie amb l'Ubuntu, que jo sàpiga... De la resta, com que m'he quedat amb el 8.04, no sabria dir-te, però de sempre que els temes predetermintas de l'Ubuntu han sigut lletjos

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    estas segur de que la versio que has instal·lat es la final???

    Respecte a l'ubuntu studio, que vols dir que el trobes a faltar? Si no m'equivoco, te repositoris propis amb algunes coses especifiques.

    EDITO: estas segur de que no porta el compiz? Posa en terminal compiz --replace, que et surt?

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Sabadell
    Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Jo diria que el Compiz, sí que ve de sèrie, però no ve activat, perquè s'ha d'activar l'acceleració gràfica de la targeta de vídeo.

    Si dius que no et ve instal·lat, i que els temes són arcaics (no sé ben bé a què et refereixes amb això) pot ser que hagis instal·lat una versió antiga de Ubuntu en comptes de la 8.10? O el que diu el Patrick, que no sigui una versió alfa.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Doncs no ho sé, l'unic que vaig fer va ser descarregar desde la pàgina oficial l'ubuntu 8.10 i instal·lar-lo, com puc saber si és una versió alfa?

    Quan dic que trobo a falta l'ubuntu studio i que els temes són arcaics, em refereixo a temes més moderns i atractius com ara l'ubuntu studio que crec que hauria de venir per defecte (almenys amb el 8.04 manava).

    El que em diu quan poso compiz--replace és:

    jasiel@jasiel-laptop:~$ compiz --replace
    Checking for Xgl: not present.
    Detected PCI ID for VGA:
    Checking for texture_from_pixmap: not present.
    Trying again with indirect rendering:
    Checking for texture_from_pixmap: present.
    Checking for non power of two support: present.
    Checking for Composite extension: present.
    Comparing resolution (1280x800) to maximum 3D texture size (2048 ): Passed.
    Checking for Software Rasterizer: Not present.
    Checking for nVidia: not present.
    Checking for FBConfig: present.
    Checking for Xgl: not present.
    /usr/bin/compiz.real (video) - Warn: No 8 bit GLX pixmap format, disabling YV12 image format

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Gelida, Catalunya
    Beans
    81
    Distro
    Ubuntu

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Que jo sàpiga, l'Ubuntu Studio és una variació de l'Ubuntu stàndard en la que s'hi han afegit diferents programes específics de l'àrea multimèdia, i que no ve "de sèrie" sinó que cal descarregar-lo a banda. De fet, quan parlem de "Intrepid Ibex" només ens podem referir a Ubuntu a seques. L'Ubuntu Studio no diu "intrepid" i sí 8.10
    Quant al compiz, sí que ve de sèrie, el que cal instal·lar és el compizconfig-settings-manager, amb el terminal o el synaptic, que permet obrir les opcions d'efectes d'escriptori.
    Si més no, és el que jo faig quan instal·lo una nova versió.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Si vols els extres que aporta l'ubuntu studio només cal que el busquis a Synaptic (o adept, si fas anar kubuntu) o per terminal. Si ho fas pel synaptic podràs triar quins components concrets vols instal·lar-te, jo ho vaig fer no fa gaire i va força bé.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Cambrils (Tarragona)
    Beans
    Hidden!
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Tens el compiz instal·lat, el que passa es que no tens activada l'acceleració gràfica. Quina tarjeta tens?

    Temes arcaics.. ens pots enganxar una captura de pantalla del tema que et va deixar la instal·lació per a que ho veiem?

    T'ho tornem a dir: de l'Ubuntustudio, mai ha vingut res de serie. Pots instal·lar el tema de l'ubuntustudio fent sudo apt-get install ubuntustudio-look

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Beans
    186

    Re: Ubuntu 8,10 una mica estrany

    Bé ja he fet tot el que m'haveu dit, moltes gràcies a tots!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •