Results 1 to 10 of 10

Thread: Link d'un manual d'instal·lació d'Ubuntu 8.04 i 8.10 en Asus EEE 901

Beans
    3

Arrow Link d'un manual d'instal·lació d'Ubuntu 8.04 i 8.10 en Asus EEE 901

Bon dia!

He escrit uns manuals on es descriu com instal·lar Ubuntu 8.04 i 8.10 a un Asus EEE 901.

Ubuntu 8.10: http://piposerver.com/joomla157/inde...owto&Itemid=43
    Ubuntu 8.04: http://piposerver.com/joomla157/inde...-901&Itemid=43

Com que els manuals estan en català, quin millor lloc per a publicar-ho que aquest fòrum? Espero que us serveixin d'ajuda.

Salutacions,
    Roc Boronat

Beans
    2,997

Re: Link d'un manual d'instal·lació d'Ubuntu 8.04 i 8.10 en Asus EEE 901

Moltes gràcies per la teva aportació, Roc. I enhorabona pel teu lloc web
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Ostres, Roc. M'he llegit el d'Ubuntu 8.10 i està molt bé. Me l'apunto.

Gràcies.

Beans
    3

Ei!!

No m'esperava una resposta tan tan ràpida i, sobretot, positiva, jejejejeje

M'alegro de que us hagin servit els manuals i de que els trobeu bé.

Una consulta ràpida: Sabeu d'algun hosting com el meu, basat en un servidor dedicat però casolà? I amb un enfocament així, una mica (una mica!) professional?

Gràcies!

Beans
    792
    Distro
    Ubuntu Development Release

Roc no en tinc ni idea del que demanes a la teua consulta, però sé que hauries de fer-la en un altre fil, així no barregem els temes; recorda la màxima del fòrum: 1 tema= 1 fil

Beans
    16

Ostres Roc, molt bo el manualet. No se si em servirà pel Eee PC 1000H, que em venia amb Windows, i ara el tinc amb dues particions i double boot -Windows XP d'origen i Xubuntu 8.10. Tot va perfecte, tot menys la Wifi en Xubuntu. Però com a casa em conecto per cable, i si necessito la Wifi em conecto desde Windows, vaig fent. Saps si la tarja Wifi del 901 és la mateixa que en el 1000H ? Al meu el controlador de la tarja de red en Windows es aquesta:

802.11n Wireless LAN Card
    Fabricant: Ralink Technology, Corp
    Data del controlador: 28/3/2008
    Versió del controlador: 1.1.2.0
    Firma digital: Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher
    Arxius del controlador: C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\rt2860.sys
    Ubicació: Ranura PCI 35 (Bus PCI 1, dispositiu 0, funció 0)

EN Xubuntu, si faig iwconfig, diu:

lo no wireless extensions.
    eth0 no wireless extensions.
    pan0 no wireless extensions.

El NetworkManager Applet no m'ajuda. i a l'Internet no hi he vist res. Puc provar de fer el mateix que descrius pel 901, pero sols ho faria a gust si sapigués que el controlador és el mateix... no anem a espatllar el que funciona.

Beans
    16

Hiii, m'he baixat el paquet debian i em funciona perfecte !
    Cap problema. S'instal.la amb l'instalador de paquets debian 'GDebi' (boto dret sobrel el fitxer) i s'activa la Wifi ella soleta. Només cal elegir la red que et vols conectar elegint de la llista...

Fantastic. Gracies. Crec que ho hauriem de posar en el forum general de Ubuntu, perque hi deu haver algu que li fara favor, no creieu?

Beans
    3

Eeeeep!!!

Acabo de llegir el teu post!!

M'alegro que t'hagi funcionat el .deb que posa al manual!!! En sèrio, quina ilusió tenir un feedback d'alguna cosa oferida al món de l'OpenSource... Moltes vegades fa pal escriure coses, ja que ningú dóna gracies, ni deixa comentaris als blogs, ni res...

En efecte, del 901 en amunt duen la mateixa tarjeta de xarxa, la Ralink, mentre en les versions anteriors tots duen la Atheros. Pel que he llegit, la Atheros era més bona que la Ralink, és a dir, que els 701 són millors per la xarxa que els 901, ja que la tarjeta és més sensible. Jo no opino

Doncs res, tornant al fil... que gràcies per donar les gràcies! (jejejejejeje)

I si això ho poseu en general, o sticky o el que sigui, ja perfecte... Els manuals serveixen per a tots els ordenadors, de manera que li podria valer a qualsevol

Fins aviat!
    Roc

Beans
    792
    Distro
    Ubuntu Development Release

Quote Originally Posted by Roc Boronat View Post
    I si això ho poseu en general, o sticky o el que sigui, ja perfecte... Els manuals serveixen per a tots els ordenadors, de manera que li podria valer a qualsevol
    Diria que el lloc ideal és al wiki, apartat de manuals o recursos. Pots afegir-lo tu mateix.

Beans
    16

Amb el teu permis he fet una noteta al Forum general (angles), a l'apartat adient (Main Support Category -> Hardware and Laptops). Hi havia un fil demanant això mateix. (http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=956279).

La questió és que la gent resolgui aquests problemes el més rapid possible. (no poderte conectar per Wifi en un 'Netbook' és fotut oi?)

Gracies 'again'.

Tags for this Thread

Bookmarks