Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: [SOLVED] Fer servir Nokia N95 com a router per Ubuntu

Beans
    200
    Distro
    Ubuntu Studio 11.10 Oneiric Ocelot

Re: Fer servir Nokia N95 com a router per Ubuntu

Quote Originally Posted by oriolsbd View Post
    Hola, Frealof.

No sé la resposta a la teva pregunta de si "va de sèrie", però quant al que comentes de "si s'ha de descarregar alguna cosa... a través del PC aquell, nanai de la xina...", sí que hi hauria alternatives.

Si calgués instal·lar-hi algun paquet sense tenir xarxa, sempre pots fer des d'un altre ordinador que sí tingui xarxa:
    sudo apt-get install -d nom-paquet

El paràmetre "-d" fa que només et baixi el paquet (sense instal·lar-lo). Això et deixarà un fitxer ".deb" (que es dirà "nom-paquet_num-versio.deb") al directori /var/cache/apt/archives del PC que sí té xarxa. Aquest fitxer el pots portar (amb un disquet, CD, USB, etc.) al PC que no té xarxa, i instal·lar-lo anant al directori on tens el fiter i fent:
    sudo dpkg -i nom-paquet_num-versio.deb

Salut!
    això està molt bé, però... i les dependències? Passarà el mateix que amb el fitxer?
    Marc tutó Poca

Beans
    75

Hola:
    Si tens un ordinador amb la mateixa versió d'ubuntu que el que vols instal.lar, hi ha una aplicació que se'n diu aptoncd que et permet descarregar en un cd tots el paquets que tinguis a la maquina i gravar-los en un cd, amb això pots anar a un altre ordinador i instal.lar un paquet i les seves dependències que tinguis en el primer ordinador sense tenir connexió amb el segon ordinador.

Bufffffff que malament que ho explico.

Beans
    352
    Distro
    Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat

Hola, Quitus.

Clar, això que jo comento és només una mesura excepcional si necessites instal·lar algun paquet a un PC sense xarxa (se suposa que per aconseguir que hi funcioni la xarxa). Si el paquet té dependències, cal traspassar tots els seus fitxers .deb. Com a mètode excepcional funciona, però lògicament no es pot tenir (o mantenir) un ordinador permanentment amb aquest mètode. Seria de bojos...

Jo ho he utilitzat en algun cas per passar a un ordinador que no té xarxa el Wicd o el Ndiswrapper. Un cop ja funciona la xarxa, a utilitzar el mètode habitual.

Salut!

Beans
    1,530
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

Quote Originally Posted by Frealof View Post
    O sigui que amb l'Intrepid ja ve "de série", amb la iso normal i corrent o s'ha de descarregar alguna cosa més?
    No et cal instalar RES DE RES.
    Carles Oriol i Margarit

Beans
    200
    Distro
    Ubuntu Studio 11.10 Oneiric Ocelot

suposo que la millor opció per instal·lar ubuntu totalment actualitzat es crear el meu propi live cd, em tornare a llegir els innumerables fils que hi ha sobre aquest tema.

salut
    Marc tutó Poca

Beans
    105
    Distro
    Ubuntu 11.04 Natty Narwhal

Molt bones a tothom!!

Com ja vaig dir que faria, avui es dilluns, i toca dir alguna cosa

Comencem pel principi. Vaig provar d'instal·lar el programa que va recomanar en Papapep, afegint les adreces que a la plana posava al sources.list.

Actualitzo l'apt, provo d'instal·lar el programa i... problemes amb les dependències amb tres mòduls Python, provo de descarregar-los en la seva versió .deb per a hardy i... com que em dona errors opto per descarregar els tar-bz..., transformar-los mitjançant l'Alien i instal·lar-los però sembla que els meus coneixements no son suficients i tot i crear els arxius, aquests no s'instal·len, em dona problemes... veient que no me'n acabava de sortir i que els PC's de la universitat anaven bastant buscats dooncs vaig optar per la opció 2, passar a Intrepid i provar a veure si furul·lava o no... la resposta es SI. Vaig actualitzar el PC del meu oncle a l'Intrepid Ibex i de moment em diu que tot li va com una seda. Esperem que continuï així.

Gràcies a tots per els consells.

Salut!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks