Page 7 of 7 FirstFirst ... 567
Results 61 to 64 of 64

Thread: Pànic de tocar el driver de la tarja Nvidia

  1. #61
    Join Date
    Nov 2005
    Beans
    79

    Re: Pànic de tocar el driver de la tarja Nvidia

    Bé, supose que la vida és així, he reinstal·lat des de zero i no res, m'ha demanat d'instal·lar el controlador d'nvidia, i li he dit que sí i tot funciona com una seda.
    Hauria d'estar molt content, però m'ha quedat un regustet a amarg, per no entendre bé del tot el motiu de tot plegat i per no haver-ho sabut solucionar sense reinstal·lar.
    Del que sí que n'estic ben segur és que estic molt agraït per tota la feinada que has fet, Papapep, i per la paciència.
    Gràcies de debó, et dec una paella.
    Salut!

  2. #62
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Pànic de tocar el driver de la tarja Nvidia

    Doncs sí, Migjorn, a vegades la sensació és aquesta. Però vaja, això ens servirà de bagatge per a la propera batalla. Fixa't amb totes les proves que hem arribat a fer, quanta gent pot haver après coses noves

    Això és el realment interessant i maco del tema. Que entre tots aprenem molt
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #63
    Join Date
    Nov 2005
    Beans
    79

    Re: Pànic de tocar el driver de la tarja Nvidia

    Tens tota la raó. Jo personalment he après moltíssim.
    Després de reinstal·lar des de zero i que tot funcioni tinc instal·lat:
    -linux-restricted-modules-2.6-24-16-generic
    -linux-restricted-modules-2.6-24-19-generic
    -nvidia-glx-new
    -nvidia-kernel-common 20051028+1ubuntu8
    -xserver-xorg-video-nv

    Ara no caldria posar [SOLVED] al fil?

  4. #64
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Pànic de tocar el driver de la tarja Nvidia

    Doncs mira, en aquest cas deixaria el fil així, per que ara et funciona correctament però no hem resolt el problema que tenies de la manera ortodoxa, hem "fet trampes"...
    Crec que estaria bé que si algú més s'hi troba entengui que és, molt probablement, un error causat en el procés d'actualització de 7.10 a 8.04 i que és, per ara i tant, de caràcter desconegut...
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Page 7 of 7 FirstFirst ... 567

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •