![]() |
ubuntu.com - launchpad.net - ubuntu help
|
|
|||||||
Ubuntu 9.10 is out!!!
When downloading Ubuntu 9.10 please consider using bittorrent to get your copy of Ubuntu. The Ubuntu Developers Summit for Lucid Lynx will be held the week of 16-Nov-2009 till 20-Nov-2009 in Dallas, TX USA. Visit the the Ubuntu wiki for more information about UDS and how to participate remotely. |
|
Catalan Team Catalan LoCo Team |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
5 Cups of Ubuntu
![]() Join Date: May 2008
Beans: 16
Kubuntu 8.04 Hardy Heron
|
Problema teclat númeric
Hola;
De nou per aquí, i de nou amb problemets. Des de fa uns dies m'ha deixat de treballar correctament el teclat numèric. Tinc un cordless keyboard de Logitech amb control multimedia i internet, però això funciona correctament. El que em passa es que quan la sessió esta iniciada si toco qualsevol de les tecles numèriques o les de operacions del teclat "keypad" integrat automàticament s'em reinicia la sessió. Es a dir l'ordinador no s'apaga però es tanquen tots els programes i em torna a sortir la finestra de login i pw. El més curiós es que el meu pwd. inclou nombres i aquests si que puc picar-los en el keypad quan estic a la finestra de login (activant manualment la opció bloq num). A partir d'aquí, quan entro a la sessió ja mai més puc tocar-lo. Com podeu imaginar es una tonteria però això em provoca reiniciades constants. Algú s'ha trobat amb un problema similar? He estat mirant pel foro català i no he vist res al respecte. Sts
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|