Results 1 to 7 of 7

Thread: Hardy vs Gutsy

  1. #1
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    194

    Hardy vs Gutsy

    Hola, actualment el que més faig servir és un PC fixe amb Gutsy i un Portàtil amb Hardy. Tinc pensat passa el fixe a Hardy però com que sempre hi pot haver algun contratemps estic esperant a tenir temps lliure.

    Doncs bé, tenia molta esperança amb la Hardy i que fos LTS però no ho acabo de veure clar. El portàtil va força bé després d'arreglar un parell de cosetes, però no paro de veure que hi ha actualitzacions noves, a la Gutsy tinc la sensació que surten amb menys freqüència. Tampoc acabo de veure clar el Firefox 3 en versió beta. A vegades té comportaments estranys.

    Teniu una sensació similar els demés o sóc jo que m'he tornat un perepunyetes?

    Salut!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    $pwd
    Beans
    329
    Distro
    Ubuntu 8.04 Hardy Heron

    Re: Hardy vs Gutsy

    sorry, i don't understand spanish.
    but from your title, i can.
    i think gutsy is more stabe and less buggy then hardy.
    but i think hardy is better then gutsy.
    especially the samba share,sound,graphics.
    Unique Beautiful Unlimited New Trust Unix

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Hardy vs Gutsy

    A la Gutsy tens poques actualitzacions per que només se n'hi fan de seguretat al no ser la versió estable actual. En canvi, la Hardy tot i ser l'estable actual és considerablement nova i se li estan polint moltes arestes (com a totes les versions noves).
    Respecte el Firefox, t'instal·les la versió 2 dels repositoris i arreglat.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Hardy vs Gutsy

    Hi robertchahine,

    Our forum language is not spanish, but catalan.
    You're invited to participate in our forum, as long as you can write your posts in our language, of course
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Països Catalans
    Beans
    366
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Hardy vs Gutsy

    Doncs això, com ja han dit la Gutsy rep menys actualitzacions perquè és més antiga (de manera que la majoria d'errors rellevants ja estan arreglats, no hi ha casos especials de programes que encara poden ser actualitzats -a la Hardy el Firefox, els programes del GNOME, etc. es poden anar actualitzant fins que arribin a la versió estable- i a més crec que no deuen quedar gaires desenvolupadors que l'utilitzin i per tant hi continuïn estant interessats).

    Llavors, és millor? Això depèn del que entenguis per millor. En principi la Gutsy hauria de ser més estable, però en canvi la Hardy té els avantatges que té les últimes versions dels programes, noves característiques, millor suport per al maquinari més recent, etc.

    De totes maneres, tampoc cal que tinguis cap presa per passar-te a la Hardy. Si ho creus convenient pots esperar uns mesos fins que sigui una mica més estable i ja tingui les versions definitives dels programes i actualitzar llavors.
    Last edited by RainCT; June 11th, 2008 at 02:39 PM.
    Siegfried-A. Gevatter Pujals
    Ubuntu Developer. Debian Developer. Zeitgeist Core Developer.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Sant Quirze del Vallès
    Beans
    153
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Hardy vs Gutsy

    Pel tema del firefox, als repositoris fa un parell de setmanes que hi ha la versió RC. I avui s'ha m'ha tornat a actualitzar el firefox a la versió 3.0 (diria que la definitiva).

    La cosa és clara, si vols estabilitat espera un parell de mesos abans de canviar, quan surti la 8.04.1
    Si vols les últimes versions o necessites algun driver que està a la Hardy, actualitza

  7. #7
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    194

    Re: Hardy vs Gutsy

    Gràcies per les respostes!

    He vist al Launchpad que la 8.04.1 surt al 01-07, gràcies jodufi, no sabia que existien subversions un cop llençada una distro. Doncs bé, suposo que m'esperaré a aleshores a actualitzar que ja tinc moltes ganes de tenir al PC que més faig servir totes les novetats que porta la 8.04! Tant de temps esperant una LTS!

    Salut!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •