Results 1 to 5 of 5

Thread: gvfs i samba

  1. #1
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    gvfs i samba

    Compte.

    En aquesta versió d'ubuntu l'accés a recursos de xarxa a servidors windows en domini fent smb://nomordinador no va.

    Això amb el gnome-vfs no passava.

    Si algú llegeix cap soŀlució per la xarxa em faria un bon favor ja que al launchpad la cosa veig que va per llarg.
    Carles Oriol i Margarit

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: gvfs i samba

    Hola Carles,

    Això mateix que dius m'ha passat a mi també, el que passa és que hi ha hagut vegades que he aconseguit fer la connexió a un recurs compartit de Windows. De fet des de l'ordinador on estic escrivint tinc un accés a una unitat compartida d'un altre ordinador; la diferència que he observat respecte a la versió anterior és que en Hardy cada cop que accedeixes a un recurs compartit el munta, mentre que Gutsy el tenia muntat (o almenys ho feia veure).Adjunto les captures corresponents a aquesta unitat, on pots veure com la tinc, que no és diferent de com tu proposes. Però sento no servir-te de més ajuda.
    Attached Images Attached Images

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Països Catalans
    Beans
    1,531
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: gvfs i samba

    Quote Originally Posted by SiscoGarcia View Post
    ... hi ha hagut vegades que he aconseguit fer la connexió a un recurs compartit de Windows. ...
    No, llavors no és el mateix.

    Per que alguns que el seu nom comença per O i el seu cognom és un signe aritmètic en castellà diré que amb el konqueror va de perles.

    Llàstima el kde4 encara no funcioni bé per que si no ara em migrava.
    Last edited by CarlesOriol; May 8th, 2008 at 10:24 AM.
    Carles Oriol i Margarit

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: gvfs i samba

    Carles, no sé si és el mateix que tu vols o què però he trobat que per accedir a un recurs compartit de windows en xarxa me n'estic sortint creant una llançadora de tipus ubicació. Llavors li dones el nom que vols i la ubicació amb samba: "smb://nomdelordinador", evidentment sense cometes. L'única pega és que triga a obrir-lo i pot ser et demana nom d'usuari i contrasenya; funciona posant-li les de l'ordinador des d'on ets.

    Espero que et serveixi, o a d'altres.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Barcelona - Spain
    Beans
    222
    Distro
    Ubuntu 11.10 Oneiric Ocelot

    Re: gvfs i samba

    Carles, no sé si et servirá pero jo tinc muntat un recurs compartit posant aixó al fstab amb 8.04 64 bits

    //TAURO64/Musica_Robert /media/XPMusica smbfs guest,iocharset=utf8,file_mode=0777,dir_mode=0777 0 0

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •