Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 51 to 55 of 55

Thread: Install Party i Festa Hardy d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

  1. #51
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    441
    Distro
    Ubuntu 9.04 Jaunty Jackalope

    Re: Install Party i Festa Hardy d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

    mal dia han anat a triar...

  2. #52
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Install Party d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

    Quote Originally Posted by SiscoGarcia View Post
    Això espero, perquè quan vau muntar la GrescaGutsy a Olot em vaig quedar amb les ganes però tenia altres coses a fer. Aquesta vegada m'ho podré muntar (tret d'imprevistos d'última hora, és clar). Espero convèncer un amic perquè vingui amb mi (és el company amb qui fem el bloc).

    Fins llavors.
    M'autocito per fer-vos saber que l'amic que us deia també vindrà. Ho dic per si cal fer alguna cosa de cara a la reserva de places pel dinar o si hi cabrem tots a la Biblioteca, etc.

    Ja direu.

  3. #53
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Sant Feliu de Codines
    Beans
    67
    Distro
    Ubuntu 14.04 Trusty Tahr

    Re: Install Party i Festa Hardy d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

    Ho he comentat al fil de "donar la cara", però no sé si ho veureu, així que ho poso també per aquí. Simplement que si la meva proximitat amb Caldes pot ser d'ajuda a l'hora de preparar qualsevol cosa per la Festa Hardy, aquí estic! No hi he estat mai i no se en què puc ajudar, però no dubteu en dir-ho si és necessari! De fet m'he apuntat com a participant i no com a organitzador perquè no he vingut mai, però jo que se... si haig d'ajudar a instal·lar un Ubuntu crec que me'n sortiré! (serà per les vegades que ho he fet últimament...). En fi, queda dit!

    Salut!

    Pau.
    Lliures, sempre!

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    CAT
    Beans
    152
    Distro
    Xubuntu 7.10 Gutsy Gibbon

    Re: Install Party i Festa Hardy d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

    Hola.
    Jo no m'he apuntat enlloc, però subscric el que diu el company:

    Quote Originally Posted by pablinsfc View Post
    Simplement que si la meva proximitat amb Caldes pot ser d'ajuda a l'hora de preparar qualsevol cosa per la Festa Hardy, aquí estic! No hi he estat mai i no se en què puc ajudar, però no dubteu en dir-ho si és necessari!
    Si hi ha algú al qui li calgui arribar des de Granollers, que ho digui i per la resta del tema, el que ja s'ha dit!

    Ens veiem!
    Druiling
    Ubuntu User # 18677

  5. #55
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Install Party d'Ubuntu a Caldes de Montbui 26.04.2008

    Quote Originally Posted by orestesmas View Post
    Només per si t'interessa i el vols provar, jo n'he fet un d'aquests per a l'assignatura de Teoria de circuits que imparteixo a la ETSETB (UPC). Bàsicament és una Kubuntu amb el Gnucap, Octave, Maxima, Grace, Labplot i altres. El faig servir amb els alumnes, i s'està revelant com una manera immillorable d'aconseguir "adeptes" entre aquells alumnes a qui encara fa basarda instal·lar un altre sistema operatiu al disc dur.
    Orestes, l'he provat (de fet estic fent-lo anar en una màquina virtual ara mateix) i té aplicatius interessants però que se'n surten de l'àmbit de l'ensenyament secundari. D'altra banda, el que realment m'interessa és poder integrar a la versió live és un conjunt de complements pel firefox, per exemple, que són gairebé obligatoris ja que des del Departament d'Educació els fan anar a les aplicacions que han creat, concretament em refereixo al RealPlayer i al FlashPlayer (o el Gnash) que calen per obrir els vídeos del web edu3.cat, per exemple.

    La pregunta seria: com puc fer per incloure aplicacions de tercers a la versió live que vull crear?

    Gràcies.

Page 6 of 6 FirstFirst ... 456

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •