Page 1 of 8 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 80

Thread: [SOLVED] Instal·lar eXelearning

  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    [SOLVED] Instal·lar eXelearning

    Hola,

    Sóc completament novata en linux i en kubuntu, però decidida a abandonar windows m'hi he llançat i ara no tinc més remei que aprendre'n.
    La cosa és que estic intentant instal·lar eXelearning i finalment he trobat una pàgina que explica com fer-ho: http://www.iesgabrielciscar.org/eXe/index.html

    Segueixo totes les passes (he aconseguit desar el fitxer python2.5-exe_1.03.0.3373-ubuntu1_i386.deb dins el directori /usr/bin/eXe/) però la instal·lació falla. El missatge que surt a la consola és:
    -------------------------------------
    root@PELEGRI:/usr/bin/eXe# sudo dpkg -i python2.5-exe_1.03.0.3373-ubuntu1_i386.deb
    (S'està llegint la base de dades ... hi ha 126681 fitxers i directoris instal·lats actualment.)
    S'està desempaquetant python2.5-exe (de python2.5-exe_1.03.0.3373-ubuntu1_i386.deb) ...
    dpkg: s'ha produït un error en processar python2.5-exe_1.03.0.3373-ubuntu1_i386.deb (--install):
    s'està intentant sobreescriure «/usr/bin/run-exe.sh», que també està en el paquet python2.4-exe
    dpkg-deb: el subprocés paste fou finalitzat pel senyal (Broken pipe)
    S'han trobat errors en processar:
    python2.5-exe_1.03.0.3373-ubuntu1_i386.deb
    -----------------------------------------

    Bé, no hi entenc res de res, però per si de cas he reanomenat el fitxer run-exe.sh a run-exe-vell.sh i ho he tornat a intentar. I surt el mateix.

    Tins més problemes (amb secondlife, amb el java,...) però amb l'ajut de bons amics (i espero que també aquest fòrum) me'n sortiré.

    Espero haver escrit al lloc adequat!!!

    Irene

  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Instal·lar eXelearning

    Benvinguda Irene! (no oblidis passar pel fil de benvinguda )

    Doncs on coneixia l'eXelearning aquest, però sembla molt interessant!!

    Respecte el teu problema, hauriem de comprovar que les passes que has fet han funcionat correctament fins arribar a aquest punt on ets ara del procés d'instal·lació. Fes, si us plau, a un terminal:

    Code:
    sudo aptitude search python-imaging python-zopeinterface
    a més, estaria bé saber quina versió de Ubuntu fas servir i quin kernel tens instal·lat. Pel kernel:

    Code:
    uname -a
    EDICIÓ: L'he instal·lat per provar, i m'ha funcionant perfectament. O sigui que no és problema del paquet de l'eXelearning.
    Last edited by papapep; February 13th, 2008 at 11:20 PM.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Instal·lar eXelearning

    Irene, benvinguda a la comunitat Ubuntu!
    La Irene és un membre molt actiu de la comunitat Moodle
    Estic seguint el tema de l'eXelearning per instaŀlar-me'l jo també...

  4. #4
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    je, je, ens tornem a trobar, Lluïsa
    Ara són menys activa a moodle.org i més activa "a l'ombra": en aquests moments tinc uns 100 profes que estan aprenent a utilitzar moodle a diferents cursos!
    Espero sortir-me'n amb l'exelearning i això que no funcioni a la primera em té més encuriosida encara...

  5. #5
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola Josep,
    Moltes gràcies per la teva resposta i per avisar-me que passi pel fil de benvinguda, ara hi vaig!

    He fet el que m'has dit i han aparegut les següents lletres (encara no són missatges per a mi):
    ---------------------------

    Password:
    i python-imaging - Python Imaging Library
    p python-imaging-dbg - Python Imaging Library (debug extension)
    p python-imaging-doc - Examples for the Python Imaging Library
    p python-imaging-doc-html - Documentation for the Python Imaging Libr
    p python-imaging-doc-pdf - Documentation for the Python Imaging Libr
    p python-imaging-sane - Python Imaging Library - SANE interface
    p python-imaging-sane-dbg - Python Imaging Library - SANE interface (
    p python-imaging-tk - Python Imaging Library - ImageTk Module
    p python-imaging-tk-dbg - Python Imaging Library - ImageTk Module (
    i python-zopeinterface - The implementation of interface definitio
    p python-zopeinterface-dbg - The implementation of interface definitio
    irene@PELEGRI:~$ uname -a
    Linux PELEGRI 2.6.20-16-generic #2 SMP Tue Feb 12 05:41:34 UTC 2008 i686 GNU/Linux
    irene@PELEGRI:~$
    .---------------------------------------
    Pel que fa a la versió d'Ubuntu, pot ser kubuntu 7.04? No sé on buscar-la, però en clicar a ajuda m'ha sortit la d'aquesta versió. Per instal·lar el kubuntu l'únic que vaig fer va ser posar un CD que m'havia passat el coordinador d'informàtica de l'institut on treballo i a partir d'aquí tot va rodar autònomament.

    M'anima saber que el programa funciona! Per cert, molt bona l'ajuda de l'interpret de comandes, segur que em serà útil, n'hi ha molt per aprendre!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Instal·lar eXelearning

    Doncs considerant que jo tinc la 7.10, potser seria bo que actualitzessis el sistema a aquesta última versió estable. Probablement tinguis un conflicte de versions amb algun d'aquest paquets que fa servir l'eXelearning (com que al manual d'instal·lació no parlen de versions, no ho podem saber segur).
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Sí, cada vegada que instal·lo actualitzacions em diu que hi ha disponible una nova versió, però em fa una mica de por fer un canvi tan gran, ara que les eines principals em funcionen correctament. De totes maneres, si penses que pot ser això, ho provo. Ai, ai, ai...

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Instal·lar eXelearning

    Doncs s'ha de valorar abans de fer el canvi. Quan dius "les eines principals", a què et refereixes en concret??

    Pensa que tots, o gairebé, passem pel procés d'actualització i, excepte casos comptats i bastant concrets, no hi ha cap daltabaix.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    D'acord, m'arriscaré.

    Per a mi les eines principals són el firefox, el GIMP i l'openoffice, perquè gairebé tot ho faig a la xarxa. Sobretot el firefox, tot i que encara no li he acabat d'instal·lar tots els connectors, però estoy en ello.

    Actualitzo i si no apareixo per aquí és que no ha funcionat...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola Irene, benvinguda!

    Si les eines principals són firefox, gimp i openoffice no has de patir perquè estan ben resoltes a la 7.10. Jo faig servir gnome (ubuntu) però vaig provar la kubuntu 7.10 en una màquina vella i em va funcionar sense cap problema. No pateixis, en qualsevol cas sempre et queda la tornada enrere

Page 1 of 8 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •