Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: [SOLVED] Geforce 6200 nvidia

  1. #11
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    194

    Re: Geforce 6200 nvidia

    No t'hi capfiquis el paquet correcte és

    xserver-xorg
    M'havia deixat la X.

    Fes una cosa, quant hagis escrit xserv aleshores prem la tecla de tabulador. Veuràs que l'ubuntu et completa l'expressió si té "proutes pistes". Si no et mostra una llista amb les possibilitats que hi ha pq et defineixis.

    Això ho pots fer amb tot el sistema, incloses les rutes dels directoris. És molt útil per no haver de recordar exactament com era l'ordre.

  2. #12
    Join Date
    May 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    202
    Distro
    Ubuntu

    Re: Geforce 6200 nvidia

    Perdoneu, l'errada de la X ha estat meva.

    Ja el tinc en mode gràfic, encara que amb un controlador restringit.
    La pega és que no puc anar més enllà de 1024x769 i a mi em cal 1440x900.

    Respecte al l'xserver m'ha preguntat pel l'adreça del port PCI, no ho he sabut canviar: la meva és una placa per AGP.

    Demà faré mes provatures.Gràcies.
    Curial
    Usuari Ubuntu #19447
    12.04 LTS Precise Pangolin

  3. #13
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    194

    Re: Geforce 6200 nvidia

    Per l'adreça PCI no t'hi amoinis si ja estàs al mode gràfic.

    Respecte als controladors restringits aquests son "els bons" per tenir acceleració gràfica.

    També recordar-te que si ja estàs en mode gràfic potser et serà més senzill de canviar la resolució des del menú sistema-administració-pantalles i gràfics.

    Jo crec que si no et deixa pujar la resolució de la gràfica potser és més aviat perquè el monitor no està detectat correctament.

    Has provat a seleccionar el monitor plug'n'play per que el detecti automàticament?

    Si no torna a re-configurar l'xserver i fixa't que hi ha un punt en el que t'ha de sortir una llista on marques amb una X els modes gràfics que penses fer servir.

  4. #14
    Join Date
    May 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    202
    Distro
    Ubuntu

    Re: Geforce 6200 nvidia

    Gràcies a tots especialment a n'angrychai.

    Al final la qüestió ha quedat solucionada amb uns resultats excel·lents.
    He executat per segona vegada "sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg" i en aquesta segona vegada ja m'ha aparegut el driver nvidia, la primera em va sortir, a part d'altres, només l'nv. Amb aquest últim no se perquè no em donava la una resolució de 1440x900 malgrat que tant la seleccionava per sistema-administració-pantalles i gràfics o per preferències-resolució pantalla.
    Suposo que quan he activat des del mode gràfic el controlador restringit es deu haver instal·lat i ja l'he tingut després disponible dins de la llista??
    Bé no vull embolicar la troca escrivint més del que cal.

    Salut!
    Curial
    Usuari Ubuntu #19447
    12.04 LTS Precise Pangolin

  5. #15
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Barcelona
    Beans
    194

    Re: Geforce 6200 nvidia

    Me n'alegro!

    Potser que abans no estigués disponible pq el driver nvidia no és lliure i no queda "elegant" instal·lar-lo però fa millor la feina que l'altre.

    Ara pots anar a dalt de qualsevol pàgina i on diu "Thread Tools" selecciones l'opció "Mark this thread as solved" i així si algú veu el post sap que té un "final feliç" i que li pot interessar donar-li una ullada.

    Salut!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •